这是我在线填写申诉表格后得到的电邮回复。有需要不妨用谷歌翻译下,大约了解下信的内容。
Hartelijk dank voor uw reactie. U geeft aan dat uw pakket naar China beschadigd is aangekomen. Ik begrijp dat dit vervelend voor u is en bied u mijn oprechte excuses aan. Graag informeer ik u over de te nemen vervolgstappen.
Om uit te zoeken wat er met de zending is gebeurd, heb ik twee adviezen voor u. Als eerste adviseer ik u om contact op te nemen met de ontvanger. U kunt de ontvanger vragen om de schade, binnen 7 dagen na ontvangst, te melden bij het postbedrijf in het land van ontvangst. Dit is nodig, omdat wij contact opnemen met dit bedrijf om de schade te verifiëren.
Daarnaast verzoek ik u een navraagformulier in te vullen. Ik heb dit formulier als bijlage meegestuurd. Ik verzoek u om deze uit te printen en zo volledig mogelijk, inclusief de barcode, in te vullen. Het ingevulde formulier kunt u kosteloos versturen naar:
TNT Post Klantenservice
Antwoordnummer 6258
8900 VC Leeuwarden
Om dit bestand te openen heeft u Adobe Acrobat Reader nodig. Dit programma is gratis te downloaden vanaf: www.adobe.nl.
U ontvangt binnen 14 werkdagen een schriftelijke ontvangstbevestiging. Uw klacht betreft een internationale zending, waardoor een deel van het onderzoek mogelijk plaatsvindt in het buitenland. Voor dit deel van het onderzoek zijn wij afhankelijk van andere nationale postbedrijven. Hierdoor neemt het onderzoek maximaal 3 maanden in beslag. Zodra de uitkomst bekend is, laten wij u deze schriftelijk weten.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u naar aanleiding van onze reactie nog vragen heeft, dan kunt u gebruik maken van ons reactieformulier.
Met vriendelijke groet,
Cyrielle Scheffer
Klantenservice TNT Post Pakketservice
至于索赔过程会有什么情况,需要多长时间,结果如何等等,我暂时回答不了。因为这也是我第一次申请损坏赔偿。 |