Deze is een leuke plek. Ik denk veel mensen kunnen hiervan wat leren. Ik ben enthousiast om Nederlands te leren, maar ik moet zeggen dat het niet zo makkelijk. Is het mogelijk dat we een groep Chinese via a website/wegblog van elkaar leren?
原帖由 00dog 于 2009-2-22 15:33 发表
Deze is een leuke plek. Ik denk veel mensen kunnen hiervan wat leren. Ik ben enthousiast om Nederlands te leren, maar ik moet zeggen dat het niet zo makkelijk. Is het mogelijk dat we een groep Chines ...
Ja, Natuurlijk kunnen we wat fouten maken. Maar als we hier bang voor zijn, dan kunnen we nooit goede Nederlands leren. Een taal is alleen maar een gereedschap voor de communicatie. Ik denk tenminst zo. Iedereen is welkom om mijn fouten te corregeren.
S.V.P meer inhoud over het leren van Nederlandse taal. Als je je geinteresseert bent voor de economie/kreditcrisis, kunnen we dan wel over praten. Wat denk je over deze crisis? Hoe kang zou het duren? Hoe moeten we als gewone burgers op letten ons baan/geld/pensieon? Heb je wat artikels hierover gelezen? Zoja, wat? van wie en waar?