荷乐网下载手机App | 客服热线:0031(0)104133904
大碗君  四海霸王  2011-4-27 22:46:46 | 显示全部楼层 来自: 荷兰
吼啊吼啊吼啊吼!!!!
大家有好消息的都来吼!!!
28号发的两个中有一个已经到上海国际了!T T
之前说的在北京国际的,也已经到目的地的省会了!!!
每天都有好消息才好啊才好!!!!
graceful001  初上贼船  2011-4-27 22:49:20 | 显示全部楼层 来自: 荷兰
在tnt的网站上投诉并让他们给我一个合理解释,下面给我的回复。
大概意思好像是他们要把所有包裹从北京弄到上海,与中国邮政的沟通有困难。(明天找荷兰朋友给翻译下,我的荷兰语不行啊。。。)

Geachte mevrouw ***,

Hartelijk dank voor uw reactie. U geeft aan dat uw pakket naar China nog niet is aangekomen op het adres van verzending. Ik kan mij voorstellen dat dit heel vervelend voor u is. Graag leg ik uit wat u kunt doen.

Ondanks gemaakte afspraken met China Post is er helaas sprake van afvoer problemen naar China. Heeft te maken met overstap van vliegen van Beijing naar Shanghai. Dit levert momenteel nog problemen op, communicatie met China Post is lastig. Er wordt geprobeerd de achterstand zsm weg te werken, maar er zijn hierdoor dus wel zendingen langer onderweg.

Helaas is de status van uw pakket niet in onze administratie te achterhalen. De reden is dat het postbedrijf in het land van bestemming geen digitale administratie bijhoudt.

Hoe lang het duurt voordat een pakket aankomt, hangt af van naar welk land u het pakket verstuurd. TNT Post Pakketservice is voor de aflevering bij de geadresseerde afhankelijk van de buitenlandse postdienst. Hoe lang het duurt voordat het pakket wordt bezorgd, vindt u via deze link:
http://www.tntpost.nl/zakelijk/internationaal/verzendvoorwaarden/?tab=2.

Wanneer uw poststuk te lang onderweg is, dan kunt u uit laten zoeken waar uw zending is. Hiervoor vult u het Navraagformulier in. U treft het formulier als bijlage aan. Ik verzoek u om deze uit te printen en zo volledig mogelijk, inclusief de barcode, in te vullen. Het ingevulde formulier kunt u kosteloos versturen naar:

TNT Post Klantenservice
Antwoordnummer 6277
8900 VC Leeuwarden

Om dit bestand te openen heeft u Adobe Acrobat Reader nodig. Dit programma is gratis te downloaden vanaf: www.adobe.nl.

U ontvangt binnen 14 werkdagen een ontvangstbevestiging. Uw klacht betreft een internationale zending, waardoor een deel van het onderzoek mogelijk plaatsvindt in het buitenland. Voor dit deel van het onderzoek zijn wij afhankelijk van andere nationale postbedrijven. Hierdoor kan het onderzoek maximaal 3 maanden in beslag nemen. Zodra wij informatie hebben ontvangen, laten wij u schriftelijk weten wat de uitkomst is.






Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u naar aanleiding van onze reactie nog vragen heeft, dan kunt u gebruik maken van ons reactieformulier.

Met vriendelijke groet,

Cyrielle Scheffer
Klantenservice TNT Post Pakketservice

www.tntpostpakketservice.nl
niuniu123  初上贼船  2011-4-28 03:29:43 | 显示全部楼层 来自: 中国云南昆明
大家好,我是国内的一个妈妈,也买了直邮的奶粉,我的包裹3月25日从阿姆斯特丹寄出,到今天终于查到到上海海关了,看到大家都很着急特地来报告一下。

[ 本帖最后由 niuniu123 于 2011-4-28 04:33 编辑 ]
mika宝宝  见习海盗  2011-4-28 03:54:48 | 显示全部楼层 来自: 中国安徽合肥
报告一下,3月25号的一个上海的妈妈今天包裹到了,TNT直接送去的,不知道上海为啥不是邮局的人送。
4罐奶粉爆了3罐,盒子惨不忍睹。经过这么久,包裹肯定会这样,这个妈妈人挺好的,给我看了照片,问我能不能投诉TNT。
怀疑被TNT拆包了。

请问大家有这方面经验了?感觉被拆包了?能投诉不?
随缘飞飞1  初上贼船  2011-4-28 06:04:43 | 显示全部楼层 来自: 中国江苏南京
请问你们在哪里查包裹的呀。我的包裹也是3/25寄出的,但是到现在还没到。
已有1人评分 小红花 理由
大碗君 + 1 继续红花攒人品!

查看全部评分 总评分: 小红花 +1 

mika宝宝  见习海盗  2011-4-28 07:55:46 | 显示全部楼层 来自: 中国安徽合肥

回复 406# 随缘飞飞1 的帖子

网站上查已经到了上海,基本顾客就收到了。据说最近包裹要从北京转上海入关,也不知道真假,那么老远的,奶粉运来运去的,哎
stars  见习海盗  2011-4-28 08:17:47 | 显示全部楼层 来自: 荷兰
3.28给家里(北京)的药至今还显示在阿姆~~
4.18给朋友(上海)的10kg奶粉,居然非常速度的26号就妥投了。

[ 本帖最后由 stars 于 2011-4-28 09:22 编辑 ]
已有1人评分 小红花 理由
大碗君 + 1 继续红花攒人品!

查看全部评分 总评分: 小红花 +1 

iswear_1314  四海霸王  2011-4-28 08:31:55 | 显示全部楼层 来自: 荷兰
晕啊 晕啊
还是一片 阿姆斯特丹

没有出来一个!!!
mwt327  高级海盗  2011-4-28 08:33:19 | 显示全部楼层 来自: 荷兰
刚刚又查了一下,3.25号以后寄出的还是一片出口互换局!
woneninnl  四海霸王  2011-4-28 08:37:31 | 显示全部楼层 来自: 荷兰
4月12号的奶粉依旧没有消息。
已有1人评分 小红花 理由
大碗君 + 1 继续红花攒人品!

查看全部评分 总评分: 小红花 +1 

您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册

本版积分规则

快速回复 返回顶部 返回列表

关于此网站上的Cookie

我们使用 Cookie 来个性化和改善您在我们网站上的使用体验,了解您如何使用本网站和为您提供量身定制的广告或咨询。 如果您继续使用我们的网站,即代表您同意我们使用 Cookie政策。 请访问我们Cookie条款隐私条款,了解最新内容。

接受