荷乐网下载手机App | 客服热线:0031(0)104133904
寒轩  中级海盗  2010-11-17 22:59:37 | 显示全部楼层 来自: 荷兰
原帖由 習慣①個rén゛ 于 2010-11-17 20:08 发表


Ik dacht al dat je echt op een hoge niveau bent met Nederlands,,zo te zien heb ik inderdaad gelijk haha. Ja ik zit nu in 6V. Echt chill dat je maar een vak hoeft te doen! En nog een werk daarbij,, l ...


ik ben sinds 2006 naar Nederland gekomen, dus heb ik ook vier jaar Nederlands geleerd. Maar door vele redenen, was ik toen begonnen met v4. En ik heb ook v6 gedaan. Best wel veel werken, maar goed. Ik heb idd een onvoldoende voor Nederlands. Helaas..
Ik wil v6 niet overdoen. want  je weet 't, het is moeilijk(vooral voor mij die net vier jaar Nederlands heb geleerd)  en druk en met vele verslaggen en presentaties en moet je nog wat aantal boeken lezen enzo....Dus ga ik werken XD
en ook veel succes met je v6 !!! BTW, welke profiel heb je? Ik had toen NG, je dan?
已有1人评分 威望 小红花 理由
習慣①個rén゛ + 5 + 2

查看全部评分 总评分: 威望 +5  小红花 +2 

死活水  海贼王  2010-11-18 04:36:26 | 显示全部楼层 来自: 中国浙江杭州
原帖由 習慣①個rén゛ 于 2010-11-17 20:03 发表


Hoezo niet meer gewend? Jij woont nu in Nederland!!!
Ik ben nu achtien.

nope ben al twee en half maand in china.
dus. maar goed al ben ik in nl dan nog spreek ik bijna geen nederlands
hihi
習慣①個rén゛  ↗贵宾↗  2010-11-18 16:11:15 | 显示全部楼层 来自: 荷兰
原帖由 寒轩 于 17-11-2010 22:59 发表
ik ben sinds 2006 naar Nederland gekomen, dus heb ik ook vier jaar Nederlands geleerd. Maar door vele redenen, was ik toen begonnen met v4. En ik heb ook v6 gedaan. Best wel veel werken, maar goed. Ik heb idd een onvoldoende voor Nederlands. Helaas..
Ik wil v6 niet overdoen. want  je weet 't, het is moeilijk(vooral voor mij die net vier jaar Nederlands heb geleerd)  en druk en met vele verslaggen en presentaties en moet je nog wat aantal boeken lezen enzo....Dus ga ik werken XD
en ook veel succes met je v6 !!! BTW, welke profiel heb je? Ik had toen NG, je dan?



Wel jammer dat je niet hebt gehaald, maar onvoldoendes zijn heel normaal hoor! Examen Nederlands is ook heel moeilijk, vooral die geleide samenvatting vind ik best kut.. maar jij hebt dus examen gedaan toen je pas 3 jaar in Nederland bent gekomen!! WAUW... echt heel knap ben je!!
Ik heb C&M,snapte niks van natuurkunde en scheikunde dus toen dacht ik laat ik maar bezig zijn met AK en GS! haha.
習慣①個rén゛  ↗贵宾↗  2010-11-18 16:11:47 | 显示全部楼层 来自: 荷兰
原帖由 死活水 于 18-11-2010 04:36 发表

nope ben al twee en half maand in china.
dus. maar goed al ben ik in nl dan nog spreek ik bijna geen nederlands
hihi


WAAAAAAT?kom je niet meer terug dan??
georginacheung  高级海盗  2010-11-20 13:26:17 | 显示全部楼层 来自: 荷兰
Hoi, ik ben Georgina, ik woon hier al meer dan 4 jaar. Ik heb totaal 2 jaar nederlands geleerd.(een jaar inburgering cursus en een jaar schakeljaar). Vorige jaar studeerde ik MER( management economie en recht), maar ik vond het heel kut, dus stoppte ik gewoon. Nu ben ik bezig met IBMS, ik vind het  beter dan nederlandse opleiding. En jullie? Welke opleiding gaan jullie studeren?
已有1人评分 威望 小红花 理由
習慣①個rén゛ + 5 + 2

查看全部评分 总评分: 威望 +5  小红花 +2 

jiasdreams  海贼王  2010-11-21 07:27:20 | 显示全部楼层 来自: 加拿大
succes met jouw initiatief!

trouwens, ik ben jiasdreams, moeder van chase LOL
已有1人评分 威望 小红花 理由
習慣①個rén゛ + 5 + 2

查看全部评分 总评分: 威望 +5  小红花 +2 

programmersmxx  高级海盗  2010-11-21 08:14:18 | 显示全部楼层 来自: 荷兰
Goed jullie te zien!

Hemeltje, er zijn veel geweldige Nederlandse sprekers.

Ik ben ook een student. Ik ben in Nederland pas sind twee maanden gewest.

Ik ben nieuw en heb lange weg te gaan.

Ik hoop dat ik een vriend van jullie kan worden. Tijd is belanglijk om iedereen  een buitenlandentaal te leren.

Oefening makt perfect, verget ik nooit!

Van harte gefeliciteerd met "Gwoon Aleen te Zijn" voor Nummer2 baas te worden en "Hallo, hoe gaat het met u" voor Mandy!

[ 本帖最后由 programmersmxx 于 2010-11-21 10:25 编辑 ]
已有1人评分 威望 小红花 理由
習慣①個rén゛ + 5 + 2

查看全部评分 总评分: 威望 +5  小红花 +2 

寒轩  中级海盗  2010-11-21 11:08:51 | 显示全部楼层 来自: 荷兰
原帖由 programmersmxx 于 2010-11-21 08:14 发表
Goed jullie te zien!

Hemeltje, er zijn veel geweldige Nederlandse sprekers.

Ik ben ook een student. Ik ben in Nederland pas sind twee maanden gewest.

Ik ben nieuw en heb lange weg te gaan.:icon_con ...


nou, je spreekt redelijk Nederlands hoor als je alleen maar twee maanden Nederlands heb geleerd!! Knap van je!
已有1人评分 威望 理由
習慣①個rén゛ + 2

查看全部评分 总评分: 威望 +2 

習慣①個rén゛  ↗贵宾↗  2010-11-21 14:48:14 | 显示全部楼层 来自: 荷兰
原帖由 georginacheung 于 20-11-2010 13:26 发表
Hoi, ik ben Georgina, ik woon hier al meer dan 4 jaar. Ik heb totaal 2 jaar nederlands geleerd.(een jaar inburgering cursus en een jaar schakeljaar). Vorige jaar studeerde ik MER( management economie en recht), maar ik vond het heel kut, dus stoppte ik gewoon. Nu ben ik bezig met IBMS, ik vind het  beter dan nederlandse opleiding. En jullie? Welke opleiding gaan jullie studeren?


Hallo. Leuk om je te leren kennen! Ik vind het echt knap dat je een Nederlandse opleiding ging proberen! Waar zit je nu met je opleiding? Ik ga later denk ik Sinologie doen in Universiteit van Leiden. Het klinkt misschien heel stom dat een Chinese Chinese taal en cultuur gaat studeren in Nederland, maar ik vind het wel leuk te doen, dus gewoon kiezen!
Trouwens er is wel een foutje in je verhaal:P  namelijk stoppte--->stopte. Per ongeluk vergeten toch?  Ik denk dat je dit al weet, maar voor mensen die nog moeten weten: Verleden tijd doe je met stam+te/de, en het stam van het werkwoord "stoppen" is "stop".
您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册

本版积分规则

快速回复 返回顶部 返回列表

关于此网站上的Cookie

我们使用 Cookie 来个性化和改善您在我们网站上的使用体验,了解您如何使用本网站和为您提供量身定制的广告或咨询。 如果您继续使用我们的网站,即代表您同意我们使用 Cookie政策。 请访问我们Cookie条款隐私条款,了解最新内容。

接受