荷乐网下载手机App | 客服热线:0031(0)104133904
今天收到IND的信,可是不懂Dutch,不晓得啥意思,懂行的XDJM能否帮忙翻译一下,救人一命,不胜感激!!

U heeft op 13 mei 2008 een aanvraag wijziging van de beperking van uw huidige verblijfsvergunning onder beperking 'Aanvullende examens met het oog op studie' naar beperking 'Studie' ingediend.

In verband met het ontbreken van enkele gegevens kan ik op grond van de thans ter beschikking staande gegevens niet naar behoren beslissen op de aanvraag. Hierbij stel ik u in de gelegenheid de aanvraag met de hieronder genoemde bescheiden en/of gegevens aan te vullen:

Een origineel uittreksel (geen kopie) uit de gemeentelijke basisadministratie (GBA) waaruit uw huidige verblijfsadres blijkt. Het uittreksel mag niet ouder zijn dan zes maanden. Uit informatie van de GBA is gebleken dat u zich (nog) niet heeft laten inschrijven op uw huidige adres.

Voorts wil ik u nog op het volgende wijzen:

Een nieuwe pasfoto. De pasfoto die u heeft opgestuurd is niet goed, want deze foto is al een keer gebruikt op een pasje. U moet dus een nieuwe pasfoto laten maken. Deze foto moet u laten maken door een in Nederland erkende fotograaf. Ik raad u aan om de fotokaart mee te nemen naar de fotograaf. Zo kan de fotograaf lezen wat de eisen zijn en een foto maken die aan deze eisen voldoet.

Als u documenten in kopie opstuurt, verzoek ik u ervoor zorg te dragen dat de kopieen duidelijk leesbaar zijn.

Ik verzoek u de gevraagde gegevens binnen twee weken na dagtekening van deze brief onder vermelding van het dossiernummer aan
het hierboven genoemde postadres te sturen. U kunt hiervoor gebruik maken van bijgaande antwoordenveloppe. Tevens verzoek ik u op iedere bijlage die wordt meegezonden het dossiernummer te vermelden.

Ik wijs u erop dat, ingevolge het bepaalde in artikel 4:15 van de Algemene wet bestuursrecht, de termijn voor het geven van een veschikking, met mijn verzoek om aanvullende informatie met betrekking tot de aanvraag, wordt opgeschort tot de dag waarop u de gevraagde informatie heeft gegeven, of de daarvoor gestelde termijn ongebruikt is verstreken.

Mocht u nog vragen hebben over deze brief dan kunt u contact opnemen met bovengenoemd infolijnnummer.

精彩评论2

moonfight  四海霸王  2008-8-7 00:04:53 | 显示全部楼层 来自: 荷兰

回复: IND

You have an application on May 13, 2008 amending the limitation of your current residence restriction under "Additional exams in order to study 'limitation' Study '.

In the absence of some information I can on the basis of currently available data are not properly decide on the application. This I propose to you on the occasion the request with the below mentioned documents and / or data to supplement:

An original extract (not copy) from the municipal basic administration (GBA) which shows your current accommodation. The statement may not be older than six months. Information provided by the GBA has shown that you are (still) did not register at your current address.

Furthermore, I wish to bring the following ways:

A new passport. The photograph that you sent is not good, because this picture has already been used on a pass. You must therefore make a new passport. This picture should you make in the Netherlands by a recognized photographer. I advise you to the fotokaart bring to the photographer. This allows the photographer read what the requirements are and make a photograph that meet these requirements.

If you submit documents in copy, I ask you to ensure that the copies are clearly legible.

I ask you the requested information within two weeks after the date of this letter stating the file
the above mailing address to send. You can use the attached antwoordenveloppe. I also request you to any annex that will be sent to the file.

I remind you that, pursuant to the provisions of article 4:15 of the General Administrative Law Act, the deadline for giving a veschikking, with my request for additional information with respect to the application, is suspended until the date on which you requested information given, or the unused specified period has elapsed.

If you have any questions about this letter please contact the above infolijnnummer.
zhantao0533  见习海盗  2008-8-7 09:52:17 | 显示全部楼层 来自: 荷兰

回复: IND

谢谢楼上好心人,立马去办。
您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册

本版积分规则

快速回复 返回顶部 返回列表

关于此网站上的Cookie

我们使用 Cookie 来个性化和改善您在我们网站上的使用体验,了解您如何使用本网站和为您提供量身定制的广告或咨询。 如果您继续使用我们的网站,即代表您同意我们使用 Cookie政策。 请访问我们Cookie条款隐私条款,了解最新内容。

接受