Lots of simple grammer( grammatical) mistakes
Ik zou een paar ogen, neus, lippen, haar willen hebben, en er perfect willen uitzien zoals Nicole Kidman. (bad sentence structure,ik denk van wel)
Als ik veel geld zou hebben, kocht(future tense,ga kopen) ik een luxe huis. Het is high-tech gecontroleerd waardoor het raam, de deur en de TV open of dicht gaan. en het licht uit-of aangaat. Alle technische huishoudelijke apparaten zouden helemaal gecontroleerd worden door een Computer-programma. (bad sentence structure and use of wrong words)
Als ik veel geld had, zou ik een auto kopen. Het zou een vliegende auto zijn, als (net als)een(het) vliegtuig. De auto zou automatisch rijden. Het zou heel leuk zijn om een unieke auto te hebben.
Als ik veel geld had, zou ik met vakantie gaan. Ik zou graag naar Antarctica gaan. en ik zou(wrong verb) ook naar de maan gaan. Ik vind het echt spannend.
==
Als ik een miljoen zou winnen in de loterij, dan ga ik het volgende doen:
30% beleggen
30% mijn ouders op pensioen sturen
en de overige 40% gaan(gaat) naar......
Een geasfalteerde snelweg maken van Wenzhou naar mijn ouders geboortedorp/stad en een bejaarde tehuis(bejaardentehuis of bejaardenhuis) bouwen voor alle huacao's :P
|