荷乐网下载手机App | 客服热线:0031(0)104133904
hollandsch  初上贼船  2004-10-12 14:09:43 | 显示全部楼层 来自: 中国浙江

回复: 请帮我翻译一下这个词组,谢谢!

Post by 地狱龙枪
Ik denk het woord "wel" is geen spelfout, dat heeft niets bijzonder betekenen. U kunt ook zeggen " dan virus dan ook." Dat maakt niet uit.

Het wel heeft veel betekenen, bijvoorbeeld goed (ik voel me heel wel); tegenover niet( ik denk het wel); tamelijk( het wa wel leuk, hoor); waarschijnlijk( het kan wel zijn); versterkend ( dank u wel) weliswaar( het is wel niet veel, maar)...

Heb je een woordenboek? Dat is echt belangrijk als je een woordenboek halen, want je kan betekenen te vonden, verschil te zien, en dat is een goed beleggen denk ik.

Nou, dat hoopte ik je snap alles. Als je meer vragen hebt, ik zal graag te helpen! (misschien kunt u me grammatica helpen?)

Veel succes!
Groetjes
Alsjeblieft, en Echt bedankt voor je aanbevelen.

Maar ik twijfel eraan of je hier een paar fouten heeft gemaakt..Zou je even willen kijken naar mijn verbetering hierop:

Ik denk het woord "wel" is geen spelfout.
Ik ben van mening dat het woord GEEN SPELFOUT IS./Ik denk het GEEN SPELFOUT IS.

dat heeft niets bijzonder betekenen.
EN DAT dat niets bijzonderS betekent(of: EN DAT dat geen bijzondere BETEKENIS heeft)

Dat is echt belangrijk als je een woordenboek halen.
Dat is echt belangrijk als je een woordenboek haalt?Wat bedoel je ermee?Of beter zou zijn:Dat is echt belangrijk als je een woordenboek hebt?

want je kan betekenen TE vonden.
want je kUnT daar BETEKENISSEN vInden. Hier zou geen "Te" zijn.

verschil te zien.
verschillen zien?Of bedoel je "verschillen nagaan"?

als je meer vragen hebt, ik zal graag TE helpen.
als je meer vragen hebt, ZAL IK JE graag helpen.

Hoewel je misschien een paar fouten hebt geschept, dank je nog zo veel dat je me deze behulpzame tips hebt gegeven en het woord wel voor mij heeft uitgelegd.

Haartelijk bedankt!!! Wel 'k zal wat later naar meer tips toch zoeken. Dank je wel!

Ik twijfel of het woord wel door welk vervangen zou worden. Ben je het met mij eens?
地狱龙枪  高级海盗  2004-10-12 17:48:52 | 显示全部楼层 来自: 荷兰

回复: 请帮我翻译一下这个词组,谢谢!

Post by hollandsch
Alsjeblieft, en Echt bedankt voor je aanbevelen.

Maar ik twijfel eraan of je hier een paar fouten heeft gemaakt..Zou je even willen kijken naar mijn verbetering hierop:

Ik denk het woord "wel" is geen spelfout.
Ik ben van mening dat het woord GEEN SPELFOUT IS./Ik denk het GEEN SPELFOUT IS.

dat heeft niets bijzonder betekenen.
EN DAT dat niets bijzonderS betekent(of: EN DAT dat geen bijzondere BETEKENIS heeft)

Dat is echt belangrijk als je een woordenboek halen.
Dat is echt belangrijk als je een woordenboek haalt?Wat bedoel je ermee?Of beter zou zijn:Dat is echt belangrijk als je een woordenboek hebt?

want je kan betekenen TE vonden.
want je kUnT daar BETEKENISSEN vInden. Hier zou geen "Te" zijn.

verschil te zien.
verschillen zien?Of bedoel je "verschillen nagaan"?

als je meer vragen hebt, ik zal graag TE helpen.
als je meer vragen hebt, ZAL IK JE graag helpen.

Hoewel je misschien een paar fouten hebt geschept, dank je nog zo veel dat je me deze behulpzame tips hebt gegeven en het woord wel voor mij heeft uitgelegd.

Haartelijk bedankt!!! Wel 'k zal wat later naar meer tips toch zoeken. Dank je wel!

Ik twijfel of het woord wel door welk vervangen zou worden. Ben je het met mij eens?


:35: OWOWOWOWOWOWOW!!!!!Uw Nederlands is perfect hoor!!!!

Haatelijk bedankt voor jouw tips......mijn Nederlandse schrijven is ECHT slecht hoor.... Hoe lang hebt je al Nederlands? Heb je jouw opleiding in het Nederlands? Ik heb het mezelf geleerd voor 1 jaar maar het gaat niet zo goed. De school geeft ook lessen maar die zijn niet genoeg, omdat dat niet zo belangrijk voor mijn opleiding is. Dus ik heb weinig tijd om te studeren....na ja, ik moet meer oefnen, als ik tijd heb...grammatica is nog steeds GROOT probleem voor mij
    wat zal ik doen??...gewoon doorgaan denk ik...Misschien kun je mij meer tips geven?

Groetjes
KENNEK  高级海盗  2004-10-15 15:44:55 | 显示全部楼层 来自: 荷兰

回复: 请帮我翻译一下这个词组,谢谢!

Post by 地狱龙枪
:35: OWOWOWOWOWOWOW!!!!!Uw Nederlands is perfect hoor!!!!

Haatelijk bedankt voor jouw tips......mijn Nederlandse schrijven is ECHT slecht hoor.... Hoe lang hebt je al Nederlands? Heb je jouw opleiding in het Nederlands? Ik heb het mezelf geleerd voor 1 jaar maar het gaat niet zo goed. De school geeft ook lessen maar die zijn niet genoeg, omdat dat niet zo belangrijk voor mijn opleiding is. Dus ik heb weinig tijd om te studeren....na ja, ik moet meer oefnen, als ik tijd heb...grammatica is nog steeds GROOT probleem voor mij
wat zal ik doen??...gewoon doorgaan denk ik...Misschien kun je mij meer tips geven?

Groetjes

Haha..... tripod in 't Nederlands, al een tijd niet gezien!
Als je je grammatica wilt verbeteren dan moet je 16plus of 't boek van schrijftaal hebben. Dat leer je 't meer van.
Nederlands is echt een moeilijke taal! Niet alleen 't grammatica ook in 't spreken! Vooral in de woord van "R" en "G"!

Wanneer je "TE" moet gebruiken, is een heel simpel!
Als de zin met de onderstande 8 worden:
"KUNNEN, ZULLEN, WORDEN, HEBBEN, WILLEN"(NOG 3, SORRY BEN VERGETEN!)
hoef je geen "TE" te gebruiken.

groetjes,

KENNEK
hollandsch  初上贼船  2004-10-16 09:38:30 | 显示全部楼层 来自: 中国浙江

回复: 请帮我翻译一下这个词组,谢谢!

Post by 地狱龙枪
:35: OWOWOWOWOWOWOW!!!!!Uw Nederlands is perfect hoor!!!!

Haatelijk bedankt voor jouw tips......mijn Nederlandse schrijven is ECHT slecht hoor.... Hoe lang hebt je al Nederlands? Heb je jouw opleiding in het Nederlands? Ik heb het mezelf geleerd voor 1 jaar maar het gaat niet zo goed. De school geeft ook lessen maar die zijn niet genoeg, omdat dat niet zo belangrijk voor mijn opleiding is. Dus ik heb weinig tijd om te studeren....na ja, ik moet meer oefnen, als ik tijd heb...grammatica is nog steeds GROOT probleem voor mij
wat zal ik doen??...gewoon doorgaan denk ik...Misschien kun je mij meer tips geven?

Groetjes
Alles gemakkelijk, als je meer artikelen leest van't Inet. Hoe meeeeer je leest, deste meeeeer je begrijpt, deste beter je geheugen wordt.
Het is af te raden teveeeeel boeken te lezen. Beter praktijk.:2:
ps:mijn nederlands is nog niet zo voltooid, dus hoop ik dat iemand me zal helpen door op m'n bovenstaande vraag te antwoorden, want ik leer het ook door Inet ander dan door boeken. Boeken heb je er niet nodig voor bij het leren, naar m'n mening.

alle gelukwensen!:2:

Ben in erge mate op zoek naar een vriend die me zal zeggen wat het gezegde dan wel virus dan ook?

Kiek veuroet noar eur anjtwaord op mien vraog..

Post by KENNEK
Dat leer je 't meer van.

Dat leer je 't meer van?...hoooor..
地狱龙枪  高级海盗  2004-10-16 10:54:30 | 显示全部楼层 来自: 荷兰

回复: 请帮我翻译一下这个词组,谢谢!

Post by KENNEK
Nederlands is echt een moeilijke taal! Niet alleen 't grammatica ook in 't spreken! Vooral in de woord van "R" en "G"!



Bedankt voor juillie!....hoho ik heb geen probleem met de woord van R en G, volgens mij spreken is makkelijker dan schrijven, want ik spreek altijd nederlands met mijn vrienden...maar ik schrijf echt weinig in nederlands, en daarom moet ik oefenen meer.
地狱龙枪  高级海盗  2004-10-16 10:58:20 | 显示全部楼层 来自: 荷兰

回复: 请帮我翻译一下这个词组,谢谢!

Post by hollandsch
  als je meer artikelen leest van't Inet. Hoe meeeeer je leest, deste meeeeer je begrijpt, deste beter je geheugen wordt.


:3: Dat klinkt moet ik groter geheugen hebben :5:
KENNEK  高级海盗  2004-10-24 19:58:07 | 显示全部楼层 来自: 荷兰

回复: 请帮我翻译一下这个词组,谢谢!

als je meer artikelen leest van't Inet. Hoe meeeeer je leest, deste meeeeer je begrijpt, deste beter je geheugen wordt.

haha..............
Dat is een schrijftaal. normaal spreekt niemand zo moeilijk.
gewoon:
Hoe meer je 't leest, hoe meer je 't begrijpt!
compucat  中级海盗  2004-10-24 22:31:08 | 显示全部楼层 来自: 荷兰

回复: 请帮我翻译一下这个词组,谢谢!

Post by Elinie
这句话的意思:事实上一个懂电脑的人比计算机病毒更能引起恐慌.^0^.
Als je nog iets wilt vragen,kan je me vertellen.
Elinie

似乎应该翻译成:

其实,一个恐慌的电脑用家比电脑病毒更可怕.
bsonny  初上贼船  2004-10-25 16:11:53 | 显示全部楼层 来自: 比利时

回复: 请帮我翻译一下这个词组,谢谢!

Post by compucat
似乎应该翻译成:

一个恐慌的电脑用家比电脑病毒更可怕.


dat klopt!
hollandsch  初上贼船  2004-10-26 03:37:22 | 显示全部楼层 来自: 中国浙江

回复: 请帮我翻译一下这个词组,谢谢!

Post by bsonny
dat klopt!
Dan hoe, alsjeblieft? Staat er een spelfout ofzo?
您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册

本版积分规则

快速回复 返回顶部 返回列表

关于此网站上的Cookie

我们使用 Cookie 来个性化和改善您在我们网站上的使用体验,了解您如何使用本网站和为您提供量身定制的广告或咨询。 如果您继续使用我们的网站,即代表您同意我们使用 Cookie政策。 请访问我们Cookie条款隐私条款,了解最新内容。

接受