Post by 地狱龙枪
Ik denk het woord "wel" is geen spelfout, dat heeft niets bijzonder betekenen. U kunt ook zeggen " dan virus dan ook." Dat maakt niet uit.
Het wel heeft veel betekenen, bijvoorbeeld goed (ik voel me heel wel); tegenover niet( ik denk het wel); tamelijk( het wa wel leuk, hoor); waarschijnlijk( het kan wel zijn); versterkend ( dank u wel) weliswaar( het is wel niet veel, maar)...
Heb je een woordenboek? Dat is echt belangrijk als je een woordenboek halen, want je kan betekenen te vonden, verschil te zien, en dat is een goed beleggen denk ik.
Nou, dat hoopte ik je snap alles. Als je meer vragen hebt, ik zal graag te helpen! (misschien kunt u me grammatica helpen?)
Veel succes!
Groetjes Alsjeblieft, en Echt bedankt voor je aanbevelen.
Maar ik twijfel eraan of je hier een paar fouten heeft gemaakt..Zou je even willen kijken naar mijn verbetering hierop:
Ik denk het woord "wel" is geen spelfout.
Ik ben van mening dat het woord GEEN SPELFOUT IS./Ik denk het GEEN SPELFOUT IS.
dat heeft niets bijzonder betekenen.
EN DAT dat niets bijzonderS betekent(of: EN DAT dat geen bijzondere BETEKENIS heeft)
Dat is echt belangrijk als je een woordenboek halen.
Dat is echt belangrijk als je een woordenboek haalt?Wat bedoel je ermee?Of beter zou zijn:Dat is echt belangrijk als je een woordenboek hebt?
want je kan betekenen TE vonden.
want je kUnT daar BETEKENISSEN vInden. Hier zou geen "Te" zijn.
verschil te zien.
verschillen zien?Of bedoel je "verschillen nagaan"?
als je meer vragen hebt, ik zal graag TE helpen.
als je meer vragen hebt, ZAL IK JE graag helpen.
Hoewel je misschien een paar fouten hebt geschept, dank je nog zo veel dat je me deze behulpzame tips hebt gegeven en het woord wel voor mij heeft uitgelegd.
Haartelijk bedankt!!! Wel 'k zal wat later naar meer tips toch zoeken. Dank je wel!
Ik twijfel of het woord wel door welk vervangen zou worden. Ben je het met mij eens? |