Op 30 januari 2004 heeft u een aanvraag ingediend om een machtiging tot voorlopig verblijf.
Hierbij deel ik u mee dat de Visadienst van het Ministerie van Buitenlandse Zaken op 5 april 2004 heeft medegedeeld dat geen bezwaar bestaat tegen de afgifte van een machtiging tot voorlopig verblijf aan u.
In verband met de afhandeling van uw aanvraag nodig ik u uit bij het consulaatgeneraal te dusseldorf te verschijnen op maandag t/m vrijdag, openingstijden 8:30-12:00 uur en maandag t/m donderdag openingstijden's-middags 13:30-14:30 uur. U dient mee te nemen:
-uw geldige paspoort
-huwelijksakte(vertaald)
-paspoort partner
-uw verblijfsvergunning voor Duitsland
Ik verzoek u deze uitnodiging mee te nemen.
U dient de machtiging tot voorlopig verblijf binnen zes maanden na dagtekening van deze beslissing af te halen bij de Nederlandse vertegenwoordiging te dusseldorf.
U bent verplicht zich binnen drie dagen na inreis in Nederland aan te melden bij de lokale autoritetien in de plaats van uw vestiging. Uw referent is hierover door mij geinformeerd.
no objections for giving you a visa for provisional stay.
to complete your visa:
go to consulategeneral in dusseldorf
(open on monday till friday between 8:30 and 12:00 and on monday till thursday between 13:30 till 14:30)
BRING:
-your valid passport
-marriage papers
-passport of your wife/husband
-your residentpermit for germany
-This paper
PICK IT UP WITHIN 6 MONTHS AFTER THE DATE ON THIS PAPER
YOU MUST WITHIN 3 DAYS AFTER ENTERING HOLLAND REPORT TO THE LOCAL AUTORITIES AT YOUR PLACE OF RESIDENCE