Ik stel de bank formeel in kennis van het feit dat er geen geld is uitgegeven bij de geldautomaat aan de .....街名..... om ...时间...... op .....日期......2008. Het betreft hier een bedrag van €.... dat wel is afgeschreven van mijn rekening bij de ABN-bank met als nr........取款号码......
我正式通知银行 我取钱的时候没钱出来而在我银行帐单上显示已经取出。 金额是 ....欧
........... kan mijn verhaal bevestigen want die heeft van een afstand van 25 meter alles gezien. (Ik zou zeggen en zo niet dan toch!)
”谁谁“可以证明我所说的属实因为他离我25米什么都看到了
Ik heb op .....日期..2008 om ....时间(tijd) bij de baliemedewerker ....... mijn probleem kenbaar gemaakt. Hij/zij heeft mij geweigerd om het bedrag alsnog uit te betalen. HIj/zijn heeft daar geen reden voor opgegeven. Daarnaast heeft hij/zij u geweigerd om de videofilm van de transactie bij de geldautomaat in te laten zien waardoor u mij belemmert bij het vergaren van bewijsmateriaal.
我在 日期时间 跟莫 服务员 说明了 我的问题。 他不愿把我的钱取给我。 他没有说理由。 他也拒绝我要看录像的请求。 导致我没能收据证据。
Het spijt me dat ik u lastig moet vallen met dergelijk operationele zaken maar €250,- is voor mij een fors bedrag. Ik wordt namelijk niet geholpen door de medewerker aan de balie die weigert om tot een oplossing te komen.
我很抱歉 麻烦您。 不过.。欧对我来说不是小数目。 这都是因为哪个服务员不愿帮助我
Ik wil u verzoeken om het bedrag dat bij vigerend geldautomaat niet is uitbetaald alsnog gestand te doen. Indien u dit niet wenst te doen dan ontvang ik hiervan graag een schriftelijke bevestiging alsmede een uiteenzetting van de redenen waarom u mijn verzoek afwijst. In dat geval zal ik mij beraden op een vervolgstap waarbij ik een gang naar de ombudsman van te voren niet uitsluit.
我请求您把我在取款机没取到的钱 换给我。 如果您不愿意 答复我的请求 那么我要收到 确认和 文字写明 为什么不能还我钱。这样我不排除采取法律措施。
Ik vertrouw er echter op dat uw persoonlijke aandacht voldoende is om dit probleem op te lossen.
我希望您的关注能解决这个问题。