las net een oude topic op jonc.nl
Chinese meisjes prooi voor Marrokaanse loverboys
http://www.jonc.nl/forum/viewtopic.php?t=40&postdays=0&postorder=asc&start=0
hier wordt vertelt dat marrokane actief op chinese tiener meiden jagen om ze vervolgens de prosititie in te jagen. de marrokane hebben zelfs een hele onderzoek overgedaan hoe je deze meiden tot hun sletje kunt toveren.
zo heb ik een tijdje geleden in de kranten gelezen over breezer seks. jonge tienermeiden die voor merkkleding, flesje breezer, autorit, macmenu seks bedrijven. maar daar stond niets over chinezen in.
citaat: Heatbeat op 06-Aug-2006 23:55
"Er wordt heel vaak afgesproken op Asian partys waar nieuwe meisjes onschuldig geintroduceerd worden door vriendinnen aan buitenlandse jongens. Waar een groep bijeenkomt om gangbangs en sexfeesten te houden in bungalowparken of hotelkamers. Dit is niet verzonnen. Ik ken verhalen van een Chinese amsterdamse jongeman die zichzelf heeft opgehangen bovenop z'n toiletpot door de Hiv besmetting die hij heeft opgelopen."
is dit waar??? ik heb mijn twijfels hierover. niet alleen dat ik zelden marrokane met chinese zien lopen(kan ook komen dat ik zelden chinezen zien lopen op straat) maar ook omdat ik onder mijn vriendenkring en daarbuiten te horen krijg dat chinese meisjes zeer moeilijk te krijgen zijn.
dus hoe staan jullie erover?? is dit bekend zijn er veel marrokaane loverboys achter chinese meisjes? |