荷乐网下载手机App | 客服热线:0031(0)104133904
希望荷兰语的高手们帮忙看看,错了请帮我指出,先谢了!

Karin:Hallo! Ik  ben  Karin  Ou.Ik  zit  hier op  school  en  ik  doe  de  opleiding  fysiotherapie 你好,我是Karin Ou,我在这个学校学习物理治疗训练。en ik zal jullie wat laten zien van de school en wat vertellen over de opleiding.我将要让你们了解这所学校,并介绍有关的训练。Als eerste zie je hier een praktijkles.你首先看到的是一堂实习课。Docent:…actie met….。。。移动。。。Karin:De docent doet iets voor en legt iets uit en daarna gaan we zelf oefenen.在讲师做一些示范和解释后,我们自己练习。Docent:…gezegd"Au.au au au"说:"嗷!嗷!"Krain:Deze les gaat over de schouder.we moeten onderzoeken hoe de schouder beweegt.这节课是关于肩膀。我们必须检查肩膀是怎样移动的。De een speelt dan patient en de ander speelt fysiotherapeut.然后在患者身上实习,并进行物理治疗。De meeste studenten vinden dit het leukste onderdeel want je hebt het gevoel dat je al echt met je vak bezig bent.很多学生认为这一部分课程非常有趣,因为你已经感觉到是你真的勤奋于你的专业。Student1:bewegen?移动?Student2:als jij…如果你。。。Karin:Naast de praktijklessen hebben we natuurlijk ook theoreilessen.在实习课程的同时,当然我们还有理论课程。Sommige theoreilessen hebben we met alle klassen samen en dat zijn dan de hoorcolleges  某些理论课我们和全年级的同学一起听课。en hier zie je zo'n hoorcollege.这里你可以看到这样一堂课。Docente:….die spiervezels enerveert en dat motorunit…..这肌肉组织的疲劳及它的动力。。。Karin:Deze gaat over de spieren,welke spieren je hebt en hoe ze werken en dat is soms best moeilijk.这就是所谓的肌肉,人有那些肌肉和每个肌肉的功能,要掌握它有时非常地困难。Je moet namelijk heel veel weten.所以你必须知道非常多这方面的知识。Docente:Er kan een motoneuron zijn voor duizenden spierweefsels.Een voorbeeldje:人可以行动的动力是源于几千个肌肉组织运动,举个例:je oogspieren hebben heel weinig,twee tot drie spiervezels per…你眼睛的肌肉很少,每个眼睛有2个到3个肌肉组织KarinJe moet ook heel veel zelf opzoeken。Dat kan in de mediatheek.你也必须自己查找很多这方面的资料,这些资料你可以到图书馆查找。Je hebt hier heel veel computers。Maar meestal gebruiken we de boeken.Er zijn hier heel veel boeken over fysiotherapie.这里有很多电脑,但是通常我们都查阅书籍,这里有很多关于物理治疗方面的书籍。Er is ook ruimte waar je met een groepje aan projecten kunt werken.这也有空间,你也可以和一群人制定工作方案。Voor eten en drinken is er een mooie kantine en er is een gezellig café,Als we even vrij zijn,这有一个很好的饮食部提供用餐和饮用品,也有不错的咖啡,如果我们有点时间的话,gaan we hier naartoe en het is er vaak heel gezellig maar soms zo erg dat je vergeet dat je ook nog moet studeren.我们就去哪,在哪经常觉得非常地愉快,但是有时在哪你总是忘记你还要学习。De studie duurt vier jaar en daarna kun je dus als fysiotherapeut gaan werken.这个学业要学4年,如果你想做物理治疗医生的工作,完成4年的学业就可以了。Ikzelf heb havo gedaan als vooropleiding.Dat heb je nodig voor deze studie.我已经学完了这个物理治疗的学业,每个学习这个物理治疗专业的都需要完成这4年的学业。En ik heb ervoor gekozen omdat ik het heel interessant vind om met mensen om te gaan en omdat ik graag heel weel wil leren over het menselijk lichaam.之前我已经选择了这个专业,因为我非常感兴趣为了人们健康的继续,也因为我非常有兴趣想学习有关人性的身体。Nou ,als je deze studie ook wilt doen dan kun je naar een open dag gaan eerst.现在,如果你也将学习是这个专业,那你可以首先在开放日去学校了解一下。bij jou in de buurt,of naar internet gaan voor informatie,Nou succes!在你附近的,或者到英特网查询,现在祝你成功!

精彩评论1

verna  中级海盗  2011-6-18 09:45:25 | 显示全部楼层 来自: 中国广东东莞
太深了
您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册

本版积分规则

快速回复 返回顶部 返回列表

关于此网站上的Cookie

我们使用 Cookie 来个性化和改善您在我们网站上的使用体验,了解您如何使用本网站和为您提供量身定制的广告或咨询。 如果您继续使用我们的网站,即代表您同意我们使用 Cookie政策。 请访问我们Cookie条款隐私条款,了解最新内容。

接受