荷乐网下载手机App | 客服热线:0031(0)104133904
本帖最后由 vanenry 于 2011-11-11 17:16 编辑

今天下午已经连续收了两封内容几乎一样,分别来自“ABN AMRO” 和“Rabo bank"银行的电子邮件,都是请求客户点击附件内的链接,银行要重新审核客户资料云云。内容如下
Geachte Rabobank klant,


Rabobank is niet in staat om uw rekening te verifiлren. Uw rekening dient zo snel mogelijk geverifieerd te worden. U kunt uw rekening simpel weg verifiлren door op de volgende link te klikken.

Na de bevestiging, Zou Uw gegevens worden opgeslagen en automatisch bijgewerkt In onze online Database.You Zou telefonisch gecontacteerd worden door een van onze Medewerkers Naar goed einde te brengen Update. Dank U voor uw tijd en uw Samenwerking.Om het installatie proces beginnen, Download het bijgevoegde bestand.

Dankt u voor uw geduld terwijl we werken samen om uw account te beschermen.

Oprecht,

Rabobank.

*Important*

Werk uw administratie op of voor 48 uur, een gebrek aan uw administratie bij te werken zal resulteren in een tijdelijke greep op uw geld.




© 2011 Rabobank . All rights reserved.



之前一封是给ABN-AMRO客户的,内容一模一样。不排除会以其他银行名义发邮件。请各位童鞋在收到这种邮件的时候,马上删除。不要点击进入链接。

我马上向荷银查询,客服说银行不会以电子邮件或电话的方式要求客户提交账号、密码等资料。所以收到这种邮件的话,通常可以肯定是骗子的钓鱼网站。
您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册

本版积分规则

快速回复 返回顶部 返回列表

关于此网站上的Cookie

我们使用 Cookie 来个性化和改善您在我们网站上的使用体验,了解您如何使用本网站和为您提供量身定制的广告或咨询。 如果您继续使用我们的网站,即代表您同意我们使用 Cookie政策。 请访问我们Cookie条款隐私条款,了解最新内容。

接受