荷乐网下载手机App | 客服热线:0031(0)104133904
在荷兰的童鞋们,有谁是荷兰法律的高手,能帮我看下我这样的情况现在还能入籍吗?

我,27岁,中国籍,在荷兰读的研,现在在新加坡工作。
和我老公(荷兰籍)结婚并且不间断的住一起3年2各月。过了入籍考试,本来打算申请国籍
听我在新加坡的荷兰老师说,这个月荷兰改了法律,关于在第三国入荷兰籍的规定,据说是我老公要回荷兰住,我才可以申请。我问了新加坡大使馆的一个叫sander的男人( 他真的很笨,什么都不知道,拖了我好久时间。。)

大侠中有谁消息灵通的,给我说说这怎么回事啊?!

谢谢你的帮忙,你来新加坡我一定请你吃饭!

精彩评论5

Nicklas82  四海霸王  2011-1-25 15:15:56 | 显示全部楼层 来自: 比利时
直接打电话到IND最快!现在还有2个小时他们才下班,快打吧。
proteus  四海霸王  2011-1-25 15:26:45 | 显示全部楼层 来自: 荷兰
国籍都是市政厅负责申请的,你住新加坡应该是从使馆申请吧,仪式也应该在使馆举行。你的入籍考试是在荷兰考的吗?
eyzk  中级海盗  2011-1-25 17:59:37 | 显示全部楼层 来自: 荷兰
你的条件都满足了,可以入的,你老公不需要回荷兰居住得。

[ 本帖最后由 eyzk 于 2011-1-25 18:01 编辑 ]
已有2人评分 小红花 理由
amy57j + 2
mandyfervor + 1

查看全部评分 总评分: 小红花 +3 

暗香盈袖  高级海盗  2011-1-25 20:35:38 | 显示全部楼层 来自: 荷兰
没有改,以前我在IND的网站看到过,今天才发现网站改版了,不过还是帮你找出来了,你的融入考试已过,这个荷兰语应该能看的懂(都是以例子的形式回答的)
1。
http://www.indklantdienstwijzer. ... tieMarokkaanseVrouw

Ik ben nu 4 jaar getrouwd met een Marokkaanse vrouw en zij heeft enkele weken geleden een verzoek tot naturalisatie ingediend.
Mijn baas heeft mij echter aangeboden om twee jaar in het buitenland te gaan werken. Dat zou betekenen dat we ons laten uitschrijven uit de Gemeentelijke Basisadministratie (GBA) en mijn vrouw haar verblijfsvergunning verliest. Wat voor invloed heeft dit op het naturalisatieverzoek van mijn vrouw?

In principe verandert er niet zo heel veel. Wanneer u en uw echtgenote tegelijkertijd naar het buitenland verhuizen, moet u aan kunnen tonen dat u ook daar op hetzelfde adres woont. Dat u in het buitenland woont, maakt hierbij geen verschil.

Ten slotte is nog van belang dat u en uw echtgenote niet verhuizen naar Marokko, want uw echtgenote mag niet wonen in het land waarvan zij de nationaliteit bezit.

2。http://www.indklantdienstwijzer. ... wijsWonenBuitenland

Wat accepteert de IND als bewijs dat je al een bepaalde periode in het buitenland hebt samengewoond met je echtgenote?
Meestal kunt u op de plaats waar u in het buitenland hebt gewoond een bewijs krijgen dat u op het moment van het naturalisatieverzoek beiden daar in de bevolkingsadministratie stond ingeschreven. Helaas hebben niet alle landen een bevolkingsadministratie. In dat geval kunt u ook andere stukken opsturen. Bijvoorbeeld een huurovereenkomst, bankafschriften of officiële stukken van de overheid. Het is belangrijk dat op deze stukken de namen van u beiden staan en het adres waarop u woonde. Verklaringen van familie, vrienden of buren zijn niet voldoende.
已有1人评分 威望 理由
amy57j + 2

查看全部评分 总评分: 威望 +2 

dudu  中级海盗  2014-3-31 22:10:10 | 显示全部楼层 来自: 荷兰
proteus 发表于 2011-1-25 15:26
国籍都是市政厅负责申请的,你住新加坡应该是从使馆申请吧,仪式也应该在使馆举行。你的入籍考试是在荷兰考 ...

入了,考试和入籍仪式都在新加坡
您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册

本版积分规则

快速回复 返回顶部 返回列表

关于此网站上的Cookie

我们使用 Cookie 来个性化和改善您在我们网站上的使用体验,了解您如何使用本网站和为您提供量身定制的广告或咨询。 如果您继续使用我们的网站,即代表您同意我们使用 Cookie政策。 请访问我们Cookie条款隐私条款,了解最新内容。

接受