花7欧又把东西寄回philips公司,收到一封信。放到GOOGLE上也看不太明白。不会还让我掏维修费吧?有懂荷兰语的人帮忙解释一下吗?
Geachte relatie,
Wij hebben uw apparaat middels een bode ontvangen. dit apparaat zal in behandeling worden genomen en op basis van de voorwaarden van de importeur getoetst worden aan het garantiebeleid van de betreffende importeur.
mocht het zo zijn dat uw apparaat niet (meer ) voldoet aan de garantievoorwaarden van de importeur, dan worden de reparatietarieven van E-care Repair services BV van kracht.
Deze kunt u nakijken op onze internetsite; www.e-care.nl.
wanneer de reparatiekosten boven de prijsopgave grenzen komen ontvangt u van ons een schriftelijke prijsopgave. Mocht u besluiten om de reparatie niet uit te laten voeren, dan zullen wij het apparaat ongerepareerd aan u retourneren en worden u de basiskosten en de van toepassing zijnde transport- en/of vooorrijkosten in rekening gebracht.
Indien u vragen heeft over uw reparatie belt u met: 026-3193333. |