收到了IND的信,Google翻译出来的不太能看得很明白,所以请高手帮忙讲解一下:
信的主要内容如下:
Met betrekking tot de aanvraag om verlenging van de geldigheidsduur van de verbijfsvergunning deel ik u mee dat deze aanvraag nit compleet is
Uit het is gebleken dat:
De aanvraag om verlenging van de geldigheidsduur van de verblijfsvergunning regulier voor bepaalde tijd niet op tijd is ingediend. Bij een te laat ingediende verlengingsaanvraag kan een verblijfsgat ontsaan: de ingangsdatum van de nieuwe vergunning is niet eerder dan de datum van de aanvraag. Een verblijfsgat heeft gevolen voor de opbouw van de verdere verblijfsrechten, zoals een verblijfsvergunning gelegenheid een verklaring te geven waarom de aanvraag niet tijdig is ingediend. Deze verklaring moet zo veel mogelijk worden onderbouwd met bewijsstukken. Als ik deze informatie niet op tijd ontvang, kan dit gevolgen hebben voor het verblijfsrecht. Als de verklaring voor het te laat indienen niet verschoonbaar is, zal bij een positieve beslissing toch een verblijfsgar ontstaan.
U moet dit stuk of deze stukken alsnog overleggen
Als u vindt dat ik rekening moet houden met bijzondere feiten en omstandigheden, dan moet u hierover een schriftelijke verklaring bijvoegen. U moet deze verklaring zoveel mogelijk met documenten onderbouwen.
Waaraan moetten documenten voldoen
De documenten moeten zijn opgesteld in de Nederlandse, Englse. Is dat niet her geval, dan moeten deze documenten eerst worden vertaald door een beedigd vertaler. U moet de vertaling samen met een kopie van het originele document aan ons opsturen
Als deze documenten officiele buitenlandse bewijsstukken betreffende de staar van personen zijn, dan moeren deze of zijn gele galiseerd of zijn voorzien van een apostille. Voor informatie over wat per land vereist is zie www minbuza.nl
Zorgt u voor duidelijke kopieen en vergeet u niet op alle documenten het dossimummer te vermelden
Hoe stuurt u de documenten op?
U heeft twee weken de tijd(gerekend vanaf de datum van deze brief) om de vereiste gegevens en/of stukken op te sturen. Stuurt u de gervraagde informatie naar ons postadres bovenaan deze brief. Als ik deze informatie niet binnen twee weken in mijn bezit heb, zal ik beslissen op basis van de informatie die op dit moment aanwezig is.
Wanneer hoort u van ons?
De datum waarop ik een beslissing moet hebben genomen, wordt uitgesteld (artikel 4:15 van de Algemene wet bestuursrecht). De beslistermijn gaat pas weer lopen op de dag waarop ik de gevraagde informatie heb ontvangen of de gestelde termijn van twee weken is verstreken.
Na ontvangst van de benodigde gegevens en/of stukken kunt u de beslissing op de aanvraag uiterlijk op 23-06-2009 verwachten. Mocht ik toch meer tijd nodig hebben, dan bericht ik u voor deze datum.
谢谢了 |