荷乐网下载手机App | 客服热线:0031(0)104133904
这是荷兰移民局寄给我的,我实在不明白了。
能不能帮我看看这封信的意思。。本人不胜感激。。
多谢
多谢

Geachte heer/mevrouw,

Bij onze Diplomatieke Vertegenwoordiging heeft bovengenoemde vreemdelinge een visumaanvraag voor kort verblijf ingediend.
U bent daarbij als referent/ontvangende relatie opgegeven. Indien u als referent/ontvangende relatie wenst op te treden, mag ik u verzoeken bijgevoegde formulieren volledig in te vullen en binnen eenentwintig(21) dagen aan mijn dienst te retourneren.
U dient asl bijlage te overleggen een recent bewijs van uw inkomen. Indien u zelfstandige bent,dient u een verklaring van een boekhouder over te leggen waaruit kan worden opgemaakt wat uw inkomsten zijn.Ook dient u te overleggen een verklaring waaruit blijkt dat u in Nederland woonachtig bent (kopie van uw paspoort of vergunning tot verblijf , bewijs van Nederlanderschap).
Tevens dient u de originele bijgevoegde garant- en bewustverklaring te ondertekenen en retour te zenden.

Indien u dit formulier met de gevraagde bijlagen niet binnen de termijn van 21 dagen retourneert, neem ik aan dat u geen prijs stelt op de overkomst van betrokkene en zal de aanvraag niet worden ingewilligd. Onvolledig ingevulde en niet ondertekende formulieren zullen leiden tot niet-inwilliging van de visum-aanvraag.

Tot slot wil ik u erop attent maken dat het geen zin heeft binnen 6 weken na retourzenden van de formulieren bij mijn dienst naar de stand van zaken te informeren. Betrokkene zal zo spoedig mogelijk door onze Diplomatieke Vertegenwoordiging omtrent de genomen beslissing worden geinformeerd.

Hoogachtend,

De Minister van Buitenlandse Zaken
namens de Miniser,
het hoofd van de Visadienst,
namens deze,

M.Bootsma
unitmanger

Uitgereikt op
Datum
Aangetekend verzonden op
Datum

精彩评论1

infra  ↗贵宾↗  2003-10-12 16:42:42 | 显示全部楼层 来自: 荷兰
大意如下

荷兰使馆受到了一个来荷短期签证申请, 你在申请中是担保人。
这信要求你把随信的表格添好, 加上要求的文件寄回去
要求文件有
- 最近的收入证明
- 你在荷兰居住的证明(护照, 居留证明)
- 随信附的担保证明添好, 签名

这些文件必须完整填好, 签名, 21天内寄回。否则不予办理。
文件寄回后六周内不要询问进展, 因为询问也不会有结果, 他们会尽快办此事。

M. Bootsma

外交部
签证处
您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册

本版积分规则

快速回复 返回顶部 返回列表

关于此网站上的Cookie

我们使用 Cookie 来个性化和改善您在我们网站上的使用体验,了解您如何使用本网站和为您提供量身定制的广告或咨询。 如果您继续使用我们的网站,即代表您同意我们使用 Cookie政策。 请访问我们Cookie条款隐私条款,了解最新内容。

接受