荷乐网下载手机App | 客服热线:0031(0)104133904
今天收到了IND的信,但是不知道啥意思,有没有懂Dutch的XDJM帮忙翻译一下,救人一命,不胜感激!!

U heeft op 13 mei 2008 een aanvraag wijziging van de beperking van uw huidige verblijfsvergunning onder beperking 'Aanvullende examens met het oog op studie' naar beperking 'Studie' ingediend.

In verband met het ontbreken van enkele gegevens kan ik op grond van de thans ter beschikking staande gegevens niet naar behoren beslissen op de aanvraag. Hierbij stel ik u in de gelegenheid de aanvraag met de hieronder genoemde bescheiden en/of gegevens aan te vullen:

Een origineel uittreksel (geen kopie) uit de gemeentelijke basisadministratie (GBA) waaruit uw huidige verblijfsadres blijkt. Het uittreksel mag niet ouder zijn dan zes maanden. Uit informatie van de GBA is gebleken dat u zich (nog) niet heeft laten inschrijven op uw huidige adres.

Voorts wil ik u nog op het volgende wijzen:

Een nieuwe pasfoto. De pasfoto die u heeft opgestuurd is niet goed, want deze foto is al een keer gebruikt op een pasje. U moet dus een nieuwe pasfoto laten maken. Deze foto moet u laten maken door een in Nederland erkende fotograaf. Ik raad u aan om de fotokaart mee te nemen naar de fotograaf. Zo kan de fotograaf lezen wat de eisen zijn en een foto maken die aan deze eisen voldoet.

Als u documenten in kopie opstuurt, verzoek ik u ervoor zorg te dragen dat de kopieen duidelijk leesbaar zijn.

Ik verzoek u de gevraagde gegevens binnen twee weken na dagtekening van deze brief onder vermelding van het dossiernummer aan
het hierboven genoemde postadres te sturen. U kunt hiervoor gebruik maken van bijgaande antwoordenveloppe. Tevens verzoek ik u op iedere bijlage die wordt meegezonden het dossiernummer te vermelden.

Ik wijs u erop dat, ingevolge het bepaalde in artikel 4:15 van de Algemene wet bestuursrecht, de termijn voor het geven van een veschikking, met mijn verzoek om aanvullende informatie met betrekking tot de aanvraag, wordt opgeschort tot de dag waarop u de gevraagde informatie heeft gegeven, of de daarvoor gestelde termijn ongebruikt is verstreken.

Mocht u nog vragen hebben over deze brief dan kunt u contact opnemen met bovengenoemd infolijnnummer.

精彩评论10

eclat  海贼王  2008-8-6 23:42:23 | 显示全部楼层 来自: 荷兰

回复: IND来信,不懂荷兰语,紧急求助!!

YOU on 13 May 2008 an application modification of the restriction of your present residence permit under restriction additional examinations has submitted study with a view to study to restriction.

Concerning being lacking some data I cannot decide on the basis of now for the arrangement staande data properly on the application. I put you in the occasion the application with below the said records and/or of completing data:

An original extract (no copy) from the municipal basis administration (GBA) from which your current stay address becomes clear. The extract cannot be parent then six months. From information of the GBA has become clear that you itself (still) not has let register on your current address.

Additionally, I you want still on next indicating:

A new passport photo. The passport photo which you have are sent not good, because this photograph a time has been already used on a pass. YOU must let a new passport photo make therefore. This photograph must have you made by in the Netherlands recognised photographer. I guess you to take along the photograph card to the photographer. Thus the photographer can read what the requirements to be makes and a photograph which to these requirements satisfies.

If you send documents in copy, I you look to carry that the copies request clearly readable are.

I request the requested data you within two weeks after date of this letter under indication of the file number to
above the called mail address to send. YOU can use for this of enclosed reply envelope. Tevens request I you on every appendix which is sent along the file number to mention.

I wise you that it is suspended, in pursuance of the provisions in Article 4:15 of the General Act on Administrative Law, the period for giving veschikking, with my request for additional information concerning the application, up to the day on which has given the requested information you, or for that the set period has expired unused.

You ask have to concerning this letter then can you still could get in touch with aforesaid information line number.
eclat  海贼王  2008-8-6 23:43:22 | 显示全部楼层 来自: 荷兰

用在线翻译,虽然很多错误,但大体还可以读得懂。
eclat  海贼王  2008-8-6 23:45:25 | 显示全部楼层 来自: 荷兰

大意是二星期之内送以下材料:
GBA的原件,到市政厅开。
符合标准的照片一张。
双人床一人睡  四海霸王  2008-8-7 00:00:36 | 显示全部楼层 来自: 荷兰

IND叫你给他 正确的GBA,因为经调查,你还没有申报你现在所住的地址

然后你以前给他们的照片无效,因为你给的照片已经用过一次,叫你再去重新拍一张合格的照片.至于合格的照片,你去专门的店里拍,和他们说是要放在护照上用的,他们都知道了. 是比自动照相机贵,不过可靠拉,花着点钱值得拉
ferret329  四海霸王  2008-8-7 06:26:29 | 显示全部楼层 来自: 中国河北石家庄

Post by 双人床一人睡;3354561

然后你以前给他们的照片无效,因为你给的照片已经用过一次,叫你再去重新拍一张合格的照片.

是不是照片以前给过他们就不能再用了?必须要近期的吗?谢啦!
rosypoppy  四海霸王  2008-8-7 08:56:55 | 显示全部楼层 来自: 荷兰

===========
当然的啦。 有人(非中国人) 甚至说  近6周的。
zhantao0533  见习海盗  2008-8-7 09:41:14 | 显示全部楼层 来自: 荷兰

Post by 双人床一人睡;3354561
IND叫你给他 正确的GBA,因为经调查,你还没有申报你现在所住的地址

然后你以前给他们的照片无效,因为你给的照片已经用过一次,叫你再去重新拍一张合格的照片.至于合格的照片,你去专门的店里拍,和他们说是要放在护照上用的,他们都知道了. 是比自动照相机贵,不过可靠拉,花着点钱值得拉

多谢多谢!GBA直接去市政厅办?还要带着哪些文件?
zhantao0533  见习海盗  2008-8-7 09:43:21 | 显示全部楼层 来自: 荷兰

Post by eclat;3354546
大意是二星期之内送以下材料:
GBA的原件,到市政厅开。
符合标准的照片一张。

谢,现在问题是GBA,还需要带啥文件,怎么个开法? 上次办都是一年前了。
双人床一人睡  四海霸王  2008-8-7 14:32:52 | 显示全部楼层 来自: 荷兰

Post by ferret329;3354743

这个不是很清楚,,在信里说的是,他给的照片,在以前的ID卡上用过,就是和上一个ID卡是一样的.所以这次要另外的
12下一页
您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册

本版积分规则

快速回复 返回顶部 返回列表

关于此网站上的Cookie

我们使用 Cookie 来个性化和改善您在我们网站上的使用体验,了解您如何使用本网站和为您提供量身定制的广告或咨询。 如果您继续使用我们的网站,即代表您同意我们使用 Cookie政策。 请访问我们Cookie条款隐私条款,了解最新内容。

接受