Hierbij bevestig ik de ontvangst van de aanvraag om verlening van een verblijfsvergunning regulier voor bepaalde tijd, die u in het kader van arbeid in loondienst heft ingediend.
Voor de afdoening van de aanvraag zijn nog enkele bescheiden dan wel gegevens noodzakelijk. U wordt hierbij dan ook in de gelegenheid gesteld de aanvraag aan te vullen door het overleggen van de volgende bescheiden/gegevens:
- Een recente(niet ouder dan 3 maanden) door de werkgever opgestelde en ondertekende werkgeversverklaring(zie bijlage).
De documenten die u overlegt, moeten zijn opgesteld in de Nederlandse, Engelse,Franse of Duitse taal. Is dat niet het geval, dan dienen deze documenten te worden vertaald door een beedigd vertaler, voordat u ze overlegt. De vertaling moet samen met het vertaalde document worden opgestuurd.
Ik stel u in de gelegenheid de verzochte bescheiden binnen twee weken na dagtekening van deze brief te sturen naar bovenvermeld postadres onder vermelding van het bovenstaande dossiernummer. Bij enentuele vragen kunt u zich enden tot het boven aan deze brief vermelde telefoonummer of raadpleeg:www.ind.nl.
Indien ik de gevraagde gegevens niet binnen de hiervoor gestelde termijn heb ontvangen,zal ik op grond van de mij thans ter beschikking staande gegevens een beslissing op de aanvraag nemen.
Verzoeken om uistel worden,behoudens de aanwezigheid van uitzonderlijke omstandigheden die tijdig schriftelijk dienen te worden aangevoerd,niet gehonoreerd.
Ik wijs u erop dat, ingevolge het bepaalde in artikel 4:15 van de Algemene wet bestuursrecht de termijn voor het geven van de beschikking met het verzoek om aanvullende informatie met betrekking tot de aanvraag wordt opgeschort tot de dag waarop u de gevraagde informatie heft gegeven, of de daarvoor gestelde termijn ongebruikt is verstreken.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geinformeed.
|