荷乐网下载手机App | 客服热线:0031(0)104133904
Hierbij bevestig ik de ontvangst van de aanvraag om verlening van een verblijfsvergunning regulier voor bepaalde tijd, die u in het kader van arbeid in loondienst heft ingediend.
Voor de afdoening van de aanvraag zijn nog enkele bescheiden dan wel gegevens noodzakelijk. U wordt hierbij dan ook in de gelegenheid gesteld de aanvraag aan te vullen door het overleggen van de volgende bescheiden/gegevens:
-         Een recente(niet ouder dan 3 maanden) door de werkgever opgestelde en ondertekende werkgeversverklaring(zie bijlage).
De documenten die u overlegt, moeten zijn opgesteld in de Nederlandse, Engelse,Franse of Duitse taal. Is dat niet het geval, dan dienen deze documenten te worden vertaald door een beedigd vertaler, voordat u ze overlegt. De vertaling moet samen met het vertaalde document worden opgestuurd.
Ik stel u in de gelegenheid de verzochte bescheiden binnen twee weken na dagtekening van deze brief te sturen naar bovenvermeld postadres onder vermelding van het bovenstaande dossiernummer. Bij enentuele vragen kunt u zich enden tot het boven aan deze brief vermelde telefoonummer of raadpleeg:www.ind.nl.
Indien ik de gevraagde gegevens niet binnen de hiervoor gestelde termijn heb ontvangen,zal ik op grond van de mij thans ter beschikking staande gegevens een beslissing op de aanvraag nemen.
Verzoeken om uistel worden,behoudens de aanwezigheid van uitzonderlijke omstandigheden die tijdig schriftelijk dienen te worden aangevoerd,niet gehonoreerd.
Ik wijs u erop dat, ingevolge het bepaalde in artikel 4:15 van de Algemene wet bestuursrecht de termijn voor het geven van de beschikking met het verzoek om aanvullende informatie met betrekking tot de aanvraag wordt opgeschort tot de dag waarop u de gevraagde informatie heft gegeven, of de daarvoor gestelde termijn ongebruikt is verstreken.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geinformeed.

精彩评论2

死活水  海贼王  2007-11-9 21:36:51 | 显示全部楼层 来自: 荷兰

回复: 收到IND的信,可是看不懂啊,有没有知道可以帮忙翻译一下,多谢了:(

it says u ind has recieved your aplication, but u still needs to send a werkgeversverklaring to them within 2weeks. if u need more time u need to send a letterto them.

show your letter to your boss...
leafever  见习海盗  2007-11-9 21:38:52 | 显示全部楼层 来自: 荷兰

回复: 收到IND的信,可是看不懂啊,有没有知道可以帮忙翻译一下,多谢了:(

多谢上面那位了,werkgeversverklaring是不是要我提供所谓的类似和老板的合同之类的?
您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册

本版积分规则

快速回复 返回顶部 返回列表

关于此网站上的Cookie

我们使用 Cookie 来个性化和改善您在我们网站上的使用体验,了解您如何使用本网站和为您提供量身定制的广告或咨询。 如果您继续使用我们的网站,即代表您同意我们使用 Cookie政策。 请访问我们Cookie条款隐私条款,了解最新内容。

接受