荷乐网下载手机App | 客服热线:0031(0)104133904
是这样的,我是去年在荷兰读研,八月份回国了,但是回国后收到好几份催我交税的信,绿色信封的,我以前在阿姆斯特丹时也收到过,我们是学生是不用交税的。但是已经交了银行账单什么的申诉了啊,他们还是寄催交税的信给我,现在我应该怎么弄呢,也不知道是不是打电话就能解决的问题,怕这个影响以后去欧盟的签证那问题就大了。请问各位父老乡亲有没有遇到类似的情况呢?请各位支招,谢谢!
以下是信件的正文,因为扫描出来看不清,就打出来了。

img-226154102-0001.jpg 091545b1u7qmtxuuugu0go.png
Volgensmijn gegevens bestaat achterstand in de betaling met betrekking tot hethierboven vermelde biljenummer. In verband met de geconstateerdebetalingsachterstand heb ik op grond van de invorderingswet 1990 dit dwangveveltegen u uitgevaardigd. Bij deze doe ik bevel om het totaalbedrag dat nuinvorderbaar is, met de kosten van betokening van dit dwangbevel en deeventueel verschuldigde invorderingsrente(zie toelichting), binnen twee dagente betalen.

Ditdwangbevel met bevel tot betaling is op grond van de invorderingswet 1990 doorterpostbezorging van het afschrift aan u betekend. Als u niet betaalt zal mettoepassing van de wettelijke voorschriften worden overgegaan tottenuivoerlegging van dit dwangbevel tot verhaal van het op de datum van detenuivoerlegging inveorderbare bedrag met kosten en invorderingsrente. Ik kiestot het einde van de tenuitvoerlegging woonplaats op het hierboven vermeldekantooradres.

Meerinformative over dit dwangbevel, zoals tenuivoerlegging en bezaarprocedureleest u in de toelichting op de achterzijde van dit dwangbevel.

OPENSTAANDBEDRAG inclusief kosten     85.12 欧元

KOSTENVAN BETEKENING VAN DIT DWANGVEVEL 38欧元

THANSVERSCHULDIGDexclusiefrente        123.12欧元

Indienu voor de datum terpostbezorging van dit dwangbevel betaald heft, dan kunt udit schrijven als niet verzonden beschouwen.

Vooralgemene informative kunt u terecht op de website:www.amsterdam.nl/belastingen.

精彩评论2

松狮犬  四海霸王  2014-3-11 22:42:47 | 显示全部楼层 来自: 荷兰
您好,这封信是市政府催你缴税的,税金85, 利息/催缴费38。共123。这85元你交过的话,就可以忽略这封信。这个税可能是垃圾税。如果你回国了,请写邮件,或打电话,这封信上有联系方式。告诉他们你几经回中国了。这些税如果是在你离开以后产生的,你就不用付。如果税是在你在荷兰期间产生的,当然交了好。应该不会因为这个小事,影响签证的。当然了能消除误解也好。。
katherine654321  中级海盗  2014-4-14 10:05:26 | 显示全部楼层 来自: 中国上海
松狮犬 发表于 2014-3-12 05:42
您好,这封信是市政府催你缴税的,税金85, 利息/催缴费38。共123。这85元你交过的话,就可以忽略这封信。 ...

恩恩,谢谢你啊!!!那我打电话去问问。
您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册

本版积分规则

快速回复 返回顶部 返回列表

关于此网站上的Cookie

我们使用 Cookie 来个性化和改善您在我们网站上的使用体验,了解您如何使用本网站和为您提供量身定制的广告或咨询。 如果您继续使用我们的网站,即代表您同意我们使用 Cookie政策。 请访问我们Cookie条款隐私条款,了解最新内容。

接受