荷乐网下载手机App | 客服热线:0031(0)104133904
一个TUD博士项目的调研 - 有关每天上下班者使用交通信息和telework的情况,详情见下:

Hello, everyone,


Do you drive by car sometimes to your work or study and able to read in Dutch? If yes, I would like to invite you to participate into an online survey for a TUDelft PhD project.
Or do you know someone who drive by car sometimes to their work or study, and is able to read in Dutch, please help me spread the word of the following invitation for participation into the survey. Thanks a lot in advance!


[Uitnodiging: Forenzen gezocht – Online sessies]

De TUDelft onderzoekt telewerken en het gebruik van reisinformatie door forenzen. Reist u één of meerdere keren per week met de auto naar uw werk of studie? Dan nodigen wij u uit om tegen betaling deel te nemen aan een online reis-simulator experiment.

Dit onderzoek zal maximaal 45 minuten (meestal 30 minuten) in beslag nemen. Door deelname aan het onderzoek ontvangt u een beloning (van minimaal € 10,- en mogelijk meer). In het onderzoek wordt u gevraagd om achter de computer keuzes te maken voor een fictieve reis (woon-werkverkeer). Daarnaast vragen wij u een korte vragenlijst in te vullen. Aan het einde van het onderzoek vragen we u om wat persoonlijke gegevens die we nodig hebben om de beloning uit te keren.

U kunt het onderzoek om via de weblink: http://trs.tudelft.nl/ online in te vullen (t/m 1 april).

Als u vragen of opmerkingen hebt over het onderzoek kunt u mij bereiken via: R.Lu@tudelft.nl. Ik zal antwoorden geven zo snel mogelijk. Indien u iemand kent die reist soms met de auto naar werk of studie en ook deel zou willen nemen aan het experiment, zou ik het zeer op prijs stellen, wanneer u deze e-mail aan deze persoon zou willen doorsturen.

Alvast bedankt!

Ruihua (Zack) Lu

精彩评论1

xuanyuanhao  中级海盗  2012-3-29 12:25:54 | 显示全部楼层 来自: 荷兰
调查的如何了,我认识一些荷兰人,还需要帮忙么?
您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册

本版积分规则

快速回复 返回顶部 返回列表

关于此网站上的Cookie

我们使用 Cookie 来个性化和改善您在我们网站上的使用体验,了解您如何使用本网站和为您提供量身定制的广告或咨询。 如果您继续使用我们的网站,即代表您同意我们使用 Cookie政策。 请访问我们Cookie条款隐私条款,了解最新内容。

接受