荷乐网下载手机App | 客服热线:0031(0)104133904
helass zijn wij er niet in geslaagd om het abonnementsgeld voor uw voordeelurenabonnement automatisch te incasseren.wij verzoeken u daarom het verschuldigde bedrag via de aangehechte acceptgirokaart aan ons over te maken .wanner u vanuit het buitenland betaalt,kunt u de volgende gebriken:NSR Voordeeurenkaart.,IBAN:NL36 .......................

zorgt u ervoor dat de betaling binnen 14 dagen na dagtekening van deze brief op onze bankrekening is bijgeschreven?anders zijn wij genoodzaakt extra kosten in rekening te brengen en de incasso uit handen te genven aan een incassobureau.conform de voorwaarden van het voordeelurenabonmement gaat het hierbij om een verhoging van 27eur  plus 4.5 eur  administratiekosten

这是前两段  ·
信的最下方 ·有个 像汇款单的东西    填了 55eur · · 马上上图··

精彩评论5

zhengzehao  见习海盗  2011-9-16 09:41:48 | 显示全部楼层 来自: 荷兰
STP60277_副本_副本.jpg
STP60277_副本_副本.jpg
crystal_with_u  四海霸王  2011-9-16 09:44:01 | 显示全部楼层 来自: 荷兰
本帖最后由 crystal_with_u 于 2011-9-16 10:45 编辑

NS would like to get money from your bank account for the discount card which costs 55 euro. maybe your bank account has limit or you have too less money, they did not succeed. so you can use the "acceptgiro" to pay them..if you are not in Netherlands, you can use ...... (I think you are in NL, right)

NS hopes you could pay them within 14 days, else there will be extra cost and there might be a "incasso" (re-po) sent to you... in that case, you will need to pay 27+4.5 euro extra
zhengzehao  见习海盗  2011-9-16 09:54:56 | 显示全部楼层 来自: 荷兰
回复 crystal_with_u 的帖子

wanneer wij geen betaling van u ontvangen,zullen wij uw abonnement ontbinden aan het einde van het lopende contractjaar. dit ontslaat u overigens niet van de betalingsverplichtingen die u voor deze ontbindingsdatum bent aangegaan.

wij hebben geprobeerd te innen van rekeningnummer 0148****  ten name van XXX .mocht dit rekeningnummer en/of de tenaamstelling niet correct zijn,dan ontyangen wij graag een nieuwe machtiging.u kunt dit per brief doorgeven aan NS klantenservice:antwoordnummer 9033,3500 ZA Utrecht.vanaf het volgende abonnementsjaar kunnen wij het geld dan weer automatish incasseren.

het is natuurlijk mogelijk dat u inmiddels heeft betaald.in dat geval kunt u deze betalingsherinnering als niet verzonden beschouwen .wij ontvangen wel nog graag uw machtiging,zodat wij het volgende contractjaar weer automatisch kunnen incasseren.

这是后面的  · · ·
这有说是为什么我需要支付这个 款项吗~?
我没有做任何 有关NS的事情
crystal_with_u  四海霸王  2011-9-16 10:11:12 | 显示全部楼层 来自: 荷兰
本帖最后由 crystal_with_u 于 2011-9-16 11:11 编辑

Do you have NS (train) 40% discount card? If you have one, you probably signed a paper that you will continually using it for 5 years (or 3 years, am not sure).. so this year NS will get the payment automatically from your bank account..If you really had nothing to do with NS (train), you can go to the train station service desk and ask.

The rest of the letter says, if you do not pay them, they will stop the subscription (40% train discount card) by the end of the contract year. NS also ask you to confirm if the account number and your name is correct, else you need to contact them.  There's other possibility that you  have paid them between this letter and the data they tried to get the money from your bank account. if thAT  is the case, ignore their letter
zhengzehao  见习海盗  2011-9-16 10:25:24 | 显示全部楼层 来自: 荷兰
ok 明白了  谢啦· · 非常的谢谢~~~
您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册

本版积分规则

快速回复 返回顶部 返回列表

关于此网站上的Cookie

我们使用 Cookie 来个性化和改善您在我们网站上的使用体验,了解您如何使用本网站和为您提供量身定制的广告或咨询。 如果您继续使用我们的网站,即代表您同意我们使用 Cookie政策。 请访问我们Cookie条款隐私条款,了解最新内容。

接受