荷乐网下载手机App | 客服热线:0031(0)104133904
向广大朋友求助:

今天我收到一封来自regionale belasting groep的信,因为是荷兰语所以我完全看不懂。。。google翻译了以后说是交税什么的。。。。但是我不记得我有欠什么税的,所以现在向GGD上的同志们求助。看看能不能帮我解决一下~我也在GGD搜过相关的网页问题,但是这个费用是当时我住在红楼的时候的,红楼的房子是包括水电网费的,而且我已经不住在那里好久了,为毛还要我交这个费用啊。红楼的房子不应该是学校收费用的时候DUWO一并要交的么。。。。

Uit mijn belastingadministratie blijkt dat u in gebreke bent gebleven met de betaling van de hieronder genoemde aanslag. Voor deze aanslag is aan u eerder een dwangbevel met bevel tot betaling  betekend.

Omdat u nog niet (volledig) hebt betaald ben ik voornemens een vordering te richten aan uw werkgever of uitkerende instantie, een beslag te leggen onder derden, zoals bank en/of giro tegoeden, of een executoriaal beslag op uw roerende en/of  onroerende zaken te leggen, op grond van de aan mij verleende bevoegdheden in de Invorderingswet 1990. De vordering en het derdenbeslag verplichten de derde om aan u verschuldigde gelden niet meer aan u, maar aan mij uit te betalen tot het totaalbedrag waarvoor de vordering wordt gedaan, betaald is.

U kunt de vordering/beslaglegging voorkomen door binnen 5 werkdagen na dagtekening van deze brief het hierboven vermelde totaal te betalen bedrag te voldoen door overmaking op bovenvermeld banknummer, aan het loket te Delft, Phoenixstraat 32, dan wel via contante betaling bij een vestiging van GWK Travelex.

De kas is geopend van 9.00 tot 12.30 en 13.30 tot 16.00 uur.

Samengevat:
-U zorgt dat het bedrag binnen 5 werkdagen is bijgeschreven op bankrekening 63.67.51.678;
-U betaalt het totaalbedrag binnen 5 werkdagen op kantoor;
-contante betaling bij een vestiging van GWK travelex (aanslagnummer vermelden).Voor meer informatie kijkt u op www.gwktravelex.nl of u belt 0900-0566.

麻烦各位帮帮忙啊 谢谢啦~

[ 本帖最后由 Homicidal 于 2010-11-20 21:11 编辑 ]

精彩评论5

vanenry  海贼王  2010-11-20 22:06:37 | 显示全部楼层 来自: 荷兰
LZ没有把所征收税项的名称或内容打出来。根据第一段所写的,我估计是市政收费,例如垃圾费,排污费之类的。
第一段的大意是之前已经有寄账单给你,但你并没有交款。所以才发出这封信。
第二段的大意是因为你并没有按时交付款项,对方有可能向你的雇主或社会福利金发放机构提出从你的收入或福利金中扣除你应交的税款,做法是通过银行在你的不动产或资产中直接扣除。这种做法是有例可循的。银行将直接把款项支付给对方。
第三段的大意是,如果你想避免以上所说的情况发生,请尽快把相关税项银行转账或直接到DELFT的收款地点交付。

我查了下Phoenixstraat 32这个地址,应该是DELFT地区市政水利部门,你这封信所说的税项应该是排污费。
321forever  初上贼船  2011-11-26 21:44:19 | 显示全部楼层 来自: 德国
回复 vanenry 的帖子

想问下您,我今天也刚刚收到一封类似的信,
Dwangbevel met bevel tot betaling
Ik heb geconstateerd dat de hieronder genoemde aanslag Gemeentelijke, belastingen 2011 door u niet of niet geheel is voldaan. Op grond van de Invorderingswet 1990 wordt daarom dit dwangbevel tegen u uitgevaardigd. Bij deze doe ik u bevel om het totaalbedrag binnen twee dagen te betalen. Dit dwangbevel met bevel tot betaling is op grond van de Invorderingswet 1990 door terpostbezorging van het afschrift aan u betekend.
Als u niet betaalt zal met toepassing van de wettelijke voorschriften worden overgegaan tot tenuitvoerlegging of het doen van een vordering artikel 19 Invorderingswet. Ik wijs u erop dat eventuele aan de tenuitvoerlegging verbonden kosten op u zullen worden verhaald conform de in de Kostenwet bepaalde tarieven. Ik kies tot het einde van de tenuitvoerlegging woonplaats op het hierboven vermelde adres. Meer informatie over tenuitvoerlegging, de mogelijkheid van bezwaar tegen kosten van betekening en de mogelijkheid van verzet tegen de tenuitvoerlegging van het dwangbevel vindt u in de toelichting.

信主要是让我交城市税,但是我已经离开荷兰了,现在在德国读研,当初在eindhoven时是租的vestide的信,荷兰的ID卡我也退回到市政厅了,但是没有注销我的地址,荷兰的银行账户我也取消了,我想问下如果我不交这个钱,会不会影响我在德国的发展呢
vanenry  海贼王  2011-11-28 12:11:48 | 显示全部楼层 来自: 荷兰
321forever 发表于 2011-11-26 22:44
回复 vanenry 的帖子

想问下您,我今天也刚刚收到一封类似的信,

LZ,你最近收到的这封信内的收费项目跟之前那封是一样的吗?之前那封信的事情你解决了没?
这样的催款信如果没有得到及时回应,市政厅会交给催债的公司处理。然后就是一笔罚款和信用度受损的问题。虽说是在荷兰发生的,但如果你将来会在欧洲发展,难免有可能会影响到你以后的生活。还请慎重处理。如果这不是你应交的款项,你就应该及早去跟市政厅说明。
la roche  海贼王  2011-11-28 12:35:07 | 显示全部楼层 来自: 荷兰
vanenry 发表于 2011-11-28 13:11
LZ,你最近收到的这封信内的收费项目跟之前那封是一样的吗?之前那封信的事情你解决了没?
这样的催款信 ...

+1,正解!!!我刚来荷兰曾经在almere住了半年,后来7年过去了,1张城市税单又到我手上了。。。牛吧,他们永远找得到你的。
321forever  初上贼船  2011-11-28 16:50:10 | 显示全部楼层 来自: 德国
回复 vanenry 的帖子

谢谢回复,我不是lz,就是也收到了同样内容的催债信,而且也是限期两天内就要把钱邮过去,已经给他们发过信了,焦急的等待中
您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册

本版积分规则

快速回复 返回顶部 返回列表

关于此网站上的Cookie

我们使用 Cookie 来个性化和改善您在我们网站上的使用体验,了解您如何使用本网站和为您提供量身定制的广告或咨询。 如果您继续使用我们的网站,即代表您同意我们使用 Cookie政策。 请访问我们Cookie条款隐私条款,了解最新内容。

接受