荷乐网下载手机App | 客服热线:0031(0)104133904
我去年参加的一个项目,全荷兰语授课,帮助你(凡在原来国家受过高等教育的人, )在就业领域融入荷兰职场。
今年 6月14日和 6月17日晚, 召开公开招募会。

地址:
Stichting Scala
Proveniersssingel 66 (中心火车站背后)
Postbus 874
3000 AW Rotterdam
010-4430000

Beste oud-deelnemer van de Rotterdamse droom,

We zijn blij te kunnen vertellen dat Scala opnieuw de Rotterdamse droom kan aanbieden.
Ken je vrouwen die mee zouden willen doen?
Stuur dit bericht aan hun door of laat ze zich aanmelden via info@scalarotterdam.nl of via dit email adres.
Iedereen is ook welkom op één van de twee proefbijeenkomsten op maandag 14 juni van 19.30 tm 21.30 en op donderdag 17 juni van 9.30 tot 11.30.


Met hartelijke groeten,
Hanneke Dijkman en Patricia Deul



De Rotterdamse droom

Hoog opgeleid in uw eigen land en nu wilt u hier uw dromen realiseren?

Bent u in uw eigen land hoog opgeleid, maar doet u hier laagbetaald werk of vrijwilligerswerk? Droomt u ervan om een stap te maken richting werk dat beter bij u past? In de Rotterdamse droom ontdekken vrouwen hoe ze stappen kunnen nemen in hun loopbaan. U leert de spelregels kennen op de Nederlandse arbeidsmarkt en ontdekt welke competenties nodig zijn. U leert hoe u in Nederland werk kunt vinden en hoe u bij uw werkgever een stap kunt maken.

Resultaat: een stap in uw loopbaan.
U start met een persoonlijk ontwikkelingsplan (POP) te maken met een lange en een korte termijn doel. Aan het eind van de training heeft u een stap gezet: u bent op zoek naar een andere baan of heeft er al een gevonden, of u heeft besloten te starten met een opleiding of een eigen bedrijf.

Werkwijze: in een veilige groep met persoonlijke aandacht
In 8 workshops gaat u samen met een groep van 10 tot 12 deelnemers aan het werk met competenties, theorieën , oefeningen en presentaties onder begeleiding van twee trainers.
Andere deelnemers zijn vrouwen die net als u ondernemend en gedreven zijn en vooruit willen. We gaan er vanuit dat alle deelnemers de Nederlandse taal spreken, lezen en schrijven op het niveau NT2. U leert veel van elkaar, van de twee ervaren trainers en van uw coach. De workshops starten op vrijdag 17 september van 9.30 uur tot 11.30 uur en zijn om de week. Laatste bijeenkomst vrijdag 7 januari 2010.


Met veel zelfwerkzaamheid staat u stevig in uw schoenen
Zelfwerkzaamheid is de kern van de tweede editie van de deze loopbaantraining. Iedere workshop bereid u zich voor door vooraf het materiaal te bestuderen. Tijdens de workshops wordt er veel geoefend met de groep. De training biedt u een schatkist vol met opdrachten, ervaringen en kennis. U kiest welke opdracht op welk moment het best aansluit bij uw eigen ontwikkeling. Het uitvoeren van uw opdrachten zal 4 uur per week van uw tijd vragen. Het succes van de training is afhankelijk van uw inzet. U wordt gekoppeld aan een van de twee trainers die u tijdens de training zal ondersteunen. We koppelen deelnemers ook aan coaches in opleiding bij de Academie voor Counselling en Coaching (ACC) zodat ze desgewenst individuele coaching kunnen krijgen.

Wat oud-deelnemers zeggen
“Toen ik hier kwam had ik wel dromen, maar daar bleef het bij. Ik heb hier geleerd dat ik zelf kan bedenken wat ik wil en wat ik nu kan doen om het straks voor mezelf beter te maken.”
“Het was spannend om hier een presentatie te houden, maar het ging goed. De Rotterdamse droom geeft me echt zelfvertrouwen.”
“Jippie: ik ben toegelaten tot de opleiding die ik wil volgen!”
“Op mijn werk hadden we functioneringsgesprekken, maar ik wist niet wat ik daar mee moest. Nu heb ik op mijn werk aangegeven wat mijn wensen zijn. Ik kan nu voor proef bij een andere afdeling gaan werken.”
“De trainers zeiden dat ik buurtmoedernederlands spreek. Nu heb ik via via een stage geregeld bij een Nederlands bedrijf waar ik de hele dag Nederlands spreek.”

Wilt u nu investeren in uw eigen ontwikkeling? Bel, mail of kom naar een proefbijeenkomst
Bel 010-4010-4430000 of stuur een email naar info@scalarotterdam.nl voor meer informatie. Of meld je daar aan voor één van de twee proefbijeenkomsten op maandag 14 juni van 19.30 tm 21.30 en op donderdag 17 juni van 9.30 tot 11.30.

Bijdrage voor de acht bijeenkomsten: € 195 inclusief btw. Woont u minstens zeven bijeenkomsten bij en/of vindt u voor 31/12/2010 werk waarin u minimaal 20% meer verdient (aan te tonen met loonstrook of contract), dan ontvangt u 50% van uw bijdrage (€ 147,50) retour.

Bij betaling door werkgever of uitkeringsinstantie zijn de kosten € 1000 inclusief BTW.

Alle bijeenkomsten vinden plaats bij Scala, expertisecentrum voor emancipatie en participatie, Provenierssingel 66 (achter centraal station),
3000 AW Rotterdam. Zie ook

www.scalarotterdam.nl

De Rotterdamse Droom
Een programma van Scala, expertisecentrum voor emancipatie en participatie
Proveniersssingel 66
Postbus 874
3000 AW Rotterdam
010-4430000
www.scalarotterdam.nl
info@scalarotterdam.nl


www.scalarotterdam.nl
info@scalarotterdam.nl

精彩评论2

taak04  高级海盗  2010-6-7 21:20:33 | 显示全部楼层 来自: 荷兰
荷兰语要到NT2 啊~~
nxjnicole  高级海盗  2010-6-8 12:54:10 | 显示全部楼层 来自: 荷兰
看样子想留荷兰工作,荷兰语快成充分必要条件了。。。。NND
您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册

本版积分规则

快速回复 返回顶部 返回列表

关于此网站上的Cookie

我们使用 Cookie 来个性化和改善您在我们网站上的使用体验,了解您如何使用本网站和为您提供量身定制的广告或咨询。 如果您继续使用我们的网站,即代表您同意我们使用 Cookie政策。 请访问我们Cookie条款隐私条款,了解最新内容。

接受