荷乐网下载手机App | 客服热线:0031(0)104133904
如题,火车站的服务台会查到,然后重新给一张吗?

精彩评论3

djtt  四海霸王  2009-12-31 12:52:16 | 显示全部楼层 来自: 荷兰
原帖由 大猪 于 2009-12-31 12:38 发表
如题,火车站的服务台会查到,然后重新给一张吗?



call: 0900-8306
10个工作日寄出补办卡


NS-abonnement verloren
Uw NS-abonnement verloren

  • U kunt maximaal één keer per contractjaar, een duplicaat aanvragen.(1年只有一次补办卡的机会)
  • Dit geldt voor NS/OV-Jaarabonnementen, Jaartrajectabonnementen en Voordeelurenabonnementen.
  • Een duplicaatformulier vraagt u op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur, telefonisch aan op nummer: 0900-8306 (0,10 euro p.m.).
  • Bij het formulier stuurt u een schriftelijke verklaring van verlies of diefstal mee.
  • U betaalt 11 euro voor het duplicaat.
  • Het duplicaat heeft dezelfde einddatum als uw originele abonnement.
  • Wij hebben 10 werkdagen nodig om uw duplicaat te leveren.
  • Jaar(traject)abonnementhouders die in deze periode vervoersbewijzen kopen krijgen het aankoopbedrag hiervan terug. Voor Voordeelurenabonnementhouders geldt de regel dat wij eenmalig per contractjaar de gemiste korting terugbetalen.
  • De schriftelijke verklaring en duplicaataanvraag dienen wel binnen drie werkdagen na vermissing bij ons binnen te zijn.
  • U kunt tot één maand na ontvangst van uw duplicaat een declaratieformulier insturen.


[ 本帖最后由 djtt 于 2009-12-31 12:58 编辑 ]
已有1人评分 威望 理由
fflover + 1

查看全部评分 总评分: 威望 +1 

大猪  中级海盗  2009-12-31 14:58:48 | 显示全部楼层 来自: 荷兰

回复 2# djtt 的帖子

谢谢
chongchopin  中级海盗  2011-11-2 13:41:12 | 显示全部楼层 来自: 荷兰
电话是荷兰语的怎么办?怎么找到挂失的人工服务?
您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册

本版积分规则

快速回复 返回顶部 返回列表

关于此网站上的Cookie

我们使用 Cookie 来个性化和改善您在我们网站上的使用体验,了解您如何使用本网站和为您提供量身定制的广告或咨询。 如果您继续使用我们的网站,即代表您同意我们使用 Cookie政策。 请访问我们Cookie条款隐私条款,了解最新内容。

接受