原帖由 大猪 于 2009-12-31 12:38 发表
如题,火车站的服务台会查到,然后重新给一张吗?
call: 0900-8306
10个工作日寄出补办卡
NS-abonnement verloren
Uw NS-abonnement verloren
- U kunt maximaal één keer per contractjaar, een duplicaat aanvragen.(1年只有一次补办卡的机会)
- Dit geldt voor NS/OV-Jaarabonnementen, Jaartrajectabonnementen en Voordeelurenabonnementen.
- Een duplicaatformulier vraagt u op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur, telefonisch aan op nummer: 0900-8306 (0,10 euro p.m.).
- Bij het formulier stuurt u een schriftelijke verklaring van verlies of diefstal mee.
- U betaalt 11 euro voor het duplicaat.
- Het duplicaat heeft dezelfde einddatum als uw originele abonnement.
- Wij hebben 10 werkdagen nodig om uw duplicaat te leveren.
- Jaar(traject)abonnementhouders die in deze periode vervoersbewijzen kopen krijgen het aankoopbedrag hiervan terug. Voor Voordeelurenabonnementhouders geldt de regel dat wij eenmalig per contractjaar de gemiste korting terugbetalen.
- De schriftelijke verklaring en duplicaataanvraag dienen wel binnen drie werkdagen na vermissing bij ons binnen te zijn.
- U kunt tot één maand na ontvangst van uw duplicaat een declaratieformulier insturen.
[ 本帖最后由 djtt 于 2009-12-31 12:58 编辑 ] |