荷乐网下载手机App | 客服热线:0031(0)104133904
我是小马甲  高级海盗  2009-9-9 18:45:49 | 显示全部楼层 来自: 荷兰
我是小马甲  高级海盗  2009-9-9 18:47:30 | 显示全部楼层 来自: 荷兰
这个在交易的时候怎么转车证啊,
1,过户手续是不是跟荷兰一样去德国的邮局给转了?
2, 开过来的时候还是德国牌照,这个临时牌照怎么弄啊?
3,私人的价格是包含税的,这个税怎么退?


大家不要玩我啦,看过行价,德国私人买的比车行的便宜好多

[ 本帖最后由 我是小马甲 于 2009-9-9 19:53 编辑 ]
荷兰公牛  海贼王  2009-9-9 20:10:19 | 显示全部楼层 来自: 荷兰
原帖由 我是小马甲 于 2009-9-9 19:47 发表
这个在交易的时候怎么转车证啊,
1,过户手续是不是跟荷兰一样去德国的邮局给转了?
2, 开过来的时候还是德国牌照,这个临时牌照怎么弄啊?
3,私人的价格是包含税的,这个税怎么退?


大家不要玩我啦,看过行价,德国私人买的比车行的便 ...

朱哥哥快来解释一下啊, 我们可以从德国进口车来卖给不懂车的人,太赚了.
想醉  中级海盗  2009-9-9 21:44:03 | 显示全部楼层 来自: 荷兰
krombach  见习海盗  2009-9-9 22:08:36 | 显示全部楼层 来自: 荷兰
原帖由 我是小马甲 于 2009-9-9 19:47 发表
这个在交易的时候怎么转车证啊,
1,过户手续是不是跟荷兰一样去德国的邮局给转了?
2, 开过来的时候还是德国牌照,这个临时牌照怎么弄啊?
3,私人的价格是包含税的,这个税怎么退?


大家不要玩我啦,看过行价,德国私人买的比车行的便 ...


如果车没有注销掉,可以直接开走,然后办手续。如果注销掉了,拿着车证(好像还有德国的居住证明)去市政厅,或者车管所登记注册(可以选临时牌照),买保险。如果回来换荷兰牌照,还要在缴税,额度和车况有关。
退水不知道。
roelwen  高级海盗  2009-9-11 13:34:54 | 显示全部楼层 来自: 荷兰
我现在也正在办理荷兰进口这个手续,不过我是办我自己的车过来荷兰,我想手续应该跟你买别人车一样。非常复杂,一堆文件。等我办好了再来跟你分享吧。

PS,我感觉大家是不是不应该水人家的帖子
SHI1983  海贼王  2009-9-11 14:00:30 | 显示全部楼层 来自: 荷兰
  支持楼上的, 说不定这些经验不知道哪天能用到! 上面那些!@#¥  以为自己懂很多,就很了不起似的!
米王的选择  ↗版主↗  2009-9-11 14:44:54 | 显示全部楼层 来自: 荷兰
原帖由 SHI1983 于 2009-9-11 15:00 发表
  支持楼上的, 说不定这些经验不知道哪天能用到! 上面那些!@#¥  以为自己懂很多,就很了不起似的!

你应该希望你这辈子也不用到这些经验,努力挣钱,钱够了买什么没记录的破进口车,直接荷兰买了,还有历史记录。
ps: 人家懂的多不和你说很正常,因为和你说了你也不一定信,所以还是灌水扯淡最好
已有1人评分 小红花 理由
荷兰公牛 + 1 恶意灌水

查看全部评分 总评分: 小红花 +1 

SHI1983  海贼王  2009-9-11 23:51:01 | 显示全部楼层 来自: 荷兰
原帖由 米王的选择 于 2009-9-11 14:44 发表

你应该希望你这辈子也不用到这些经验,努力挣钱,钱够了买什么没记录的破进口车,直接荷兰买了,还有历史记录。
ps: 人家懂的多不和你说很正常,因为和你说了你也不一定信,所以还是灌水扯淡最好 ...


我看那是不一定了,我想你没看报纸吧,现在很多荷兰人要买高档的车子 都喜欢去邻国买IMPORT AUTO
价格实惠 质量保证,像你这么说的进口车都是破进口车 那些有钱的Zakenman 去买的进口车都没用了。你知道荷兰一年有多少人去领国买车吗??
PS: 世事无绝对,凡事有一正一反,并不能一概而论。。
SHI1983  海贼王  2009-9-12 00:01:53 | 显示全部楼层 来自: 荷兰
Ondanks verschillende heffingen en belastingen loont het soms een auto uit de Verenigde Staten te importeren. Zo zijn exclusieve Porsches vanuit de VS zeer gewild en kan het voordeel oplopen tot wel 15.000 euro

"De import van auto’s neemt jaarlijks toe en die trend lijkt door te zetten", aldus de Rijksdienst voor het Wegverkeer. Afgelopen jaar steeg het aantal geïmporteerde vierwielers met 24 procent naar 96.608.
Opvallend is de toenemende vraag naar wagens uit de Verenigde Staten. De lage dollar is voor veel Nederlanders een reden hun droomauto uit dat land te importeren. Dat kunnen kleine jonge Aziatische auto’s zijn of Amerikaanse oldtimers, zoals bijvoorbeeld een Ford Mustang uit 1966.
De typische zwaardere benzinegebruikers worden ook veel geïmporteerd, laat Bap Hop van importauto's.nl weten. “En natuurlijk zal die nieuwe eigenaar eveneens last ondervinden van de hogere benzineprijzen. Maar mensen die een wagen met hoger verbruik invoeren, kunnen het tanken ook best betalen”, aldus Hop.
Het zijn voornamelijk exclusieve auto's waar de vraag naar toeneemt. "Voor deze week heb ik onder meer een Aston Martin, een Porsche 911 cabrio en een Infiniti op de lijst staan", zegt Hop. De voordelen voor nieuwere types kunnen oplopen tot 15.000 euro. Voor oudere modellen is het voordeel globaal maximaal 10.000 euro.
Opvallend is de vraag naar Amerikaanse Porsches. "Dat komt omdat het aanbod in de VS zo groot is. Het zijn voornamelijk liefhebbers die een bepaald type, met een specifieke kleur lak en interieur zoeken. Die zijn niet overal verkrijgbaar."
“Ook jonge luxe auto’s die nog niet in Nederland beschikbaar zijn, zijn in trek. Zoals de Japanse Infiniti, het paradepaardje van Nissan”, stelt Hop. De aanschafprijzen van geïmporteerde modellen verschillen van 10.000 euro tot wel boven de 65.000 euro.
“De grote benzineslurpers zijn in ons land vrij prijzig en worden daarom vanuit de VS overgebracht. In Nederland hebben we ook last van de hogere olieprijs, maar wij zijn daar wel aan gewend”, zegt Hop.
“Wie een auto uit de Verenigde Staten invoert, moet wel rekening houden met een minimale kostenpost van 4000 euro. Onder meer voor het transport”, laat Hop weten.
Ook moet betaald worden voor belasting van personenauto’s en motorrijwielen (BPM), invoerheffing van 10%, en 19% BTW. Desondanks loont het in sommige gevallen om een auto vanuit de VS te importeren.
Ondanks de voordelen haken veel mensen af, vanwege de papieren rompslomp die een aankoop met zich mee brengt. Hop importeerde vorig jaar één wagen per maand uit de Verenigde Staten. “Begin dit jaar liep de vraag naar auto’s uit de VS op naar meer dan drie auto’s per week".
Maar wat is de kans dat je een barrel koopt? De meeste aanschafte auto's worden overgebracht zonder dat de eigenaar er ooit een testritje in heeft gereden. Gelukkig zijn in de VS bolides voorzien van een Car Fax report, een paspoort van de auto. Na het opvragen van dit paspoort weet je precies wat de aanschaf inhoudt.
"De VS kent een strenge wet op productaansprakelijkheid, veel strikter dan hier in Nederland. Daarom zijn sommige bedrijven en mensen heel transparant over hun producten, waaronder auto's", aldus Hop.
Vorig jaar zijn er 1.739 auto’s vanuit de VS ingevoerd. Hop signaleert dat de vraag blijft toenemen, vooral wanneer mensen op de hoogte zijn van de financiële voordelen bij verschillende wagens. Zijn orders blijven toenemen.
De verwachting is dat de vraag naar geïmporteerde auto’s over tien jaar toeneemt. Het kabinet heeft namelijk een plan klaar liggen om de aanschafbelasting voor auto’s (BPM) te verlagen en geleidelijk om te vormen tot een CO2-heffing. In 2018 moet die taks helemaal zijn verdwenen.
De autobranche stelde dit onder meer als voorwaarde voor het akkoord gaan met de invoering van de kilometerheffing.
“Dit zullen de autodealers niet leuk vinden. Het maakt het aantrekkelijker om tweedehands auto’s over de grens te halen”, zegt Hop.
Volgens Bovag zal dit allemaal wel meevallen, omdat de geïmporteerde auto’s meestal toch niet in Nederland voorradig zijn. Import is vooralsnog geen bedreiging voor de Nederlandse autobranche, laat Mark Dansik van Bovag weten. Wel signaleert hij dat de invoer enorm is gegroeid en dat deze zal blijven toenemen.
Als exportland zet Nederland zichzelf wat auto's betreft niet echt op de kaart. “Vooral Oost-Europese landen halen vanuit Nederland auto’s. In Polen is de consumentenvoorkeur anders, daar houden ze van grote vijfdeursauto's met veel bagageruimte en kijken ze minder om naar onderhoud. Sedans uit Nederland met een enorme kofferbak zijn dan ook erg geliefd. Deze auto's worden in Nederland verkocht vlak voordat ze toe zijn aan een grote beurt”.


Goed lezen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册

本版积分规则

快速回复 返回顶部 返回列表

关于此网站上的Cookie

我们使用 Cookie 来个性化和改善您在我们网站上的使用体验,了解您如何使用本网站和为您提供量身定制的广告或咨询。 如果您继续使用我们的网站,即代表您同意我们使用 Cookie政策。 请访问我们Cookie条款隐私条款,了解最新内容。

接受