荷乐网下载手机App | 客服热线:0031(0)104133904
http://www.bestbusinesscollege.nl/thestewardessacademy/



home    Gratis
studie-
gids! Home Opleidingen Toelating Werkwijze Kosten Werken Join us Contact       Welkom bij The Stewardess Academy
(deel)opleidingen:
Telefoniste / Receptioniste
Reisleid(st)er / Host(ess)
Luchtvaartdienstverlener
"De kwaliteit van een luchtvaartmaatschappij wordt in belangrijke mate bepaald door de kwaliteit van de stewardessen en stewards." Opleidingen in de luchtvaartdienstverlening
The Stewardess Academy biedt verschillende opleidingen aan in de luchtvaartdienstverlening. Op dit gebied heeft ze ook een naam hoog te houden. Het opleidingsinstituut levert jaarlijks namelijk erg veel geslaagde studenten af. Deze beginnen vrijwel gelijk met hun baan als stewardess of een andere baan in de luchtvaartdienstverlening.

Het mooie van The Stewardess Academy is dat je naast je studie al kunt werken en een redelijk inkomen kunt verdienen in de branche waar je hart naar uitgaat. Je volgt dan de LWWL-methode. LWWL staat voor Lerend Werken en Werkend Leren.

Het spreekt vanzelf dat de combinatie van leren en werken doorzettings- vermogen, organisatietalent en flexibi- liteit vraagt. Maar de ervaring leert dat de studenten die LWWL-methode volgen over het algemeen betere resultaten halen bij hun examens.
lees verder Een baan als steward(ess) is erg aantrekkelijk
Om tal van redenen. Je ziet nog eens wat van de wereld. Ontmoet heel veel verschillende mensen. Ook vaak bekende persoonlijkheden. Verder werk je in een uiterst dynamische bedrijfstak. Met veel afwisseling. Never a dull moment. Bovendien is stewardess een beroep met enig aanzien en een zekere glamour. Je speelt een belangrijke rol in een eigen wereld, hoog verheven boven het aardse alledaagse. En last but not least: het verdient ook heel goed.
Een stewardessopleiding is daardoor erg in trek
Dat geldt zeker voor de opleidingen bij The Stewardess Academy. Want die staan in de luchtvaartwereld in hoog aanzien. Wij krijgen zoveel aanbiedingen voor jobs dat wij daar lang niet altijd in kunnen voorzien. Dat zegt wel iets over de kwaliteit van onze opleiding Luchtvaartdienstverlener, de officiële naam voor het beroep (grond)stewardess. Wie bij ons het diploma luchtvaartdienstverlener heeft behaald maak een goede kans om als stewardess aan de slag te kunnen bij allerhande luchtvaartmaatschappijen
lees verder Deborah, 29 jaar, stewardess
Als meisje droomde ik al van verre landen en exotische stranden. Inmiddels is die droom werkelijkheid. Ik vind het heerlijk de wereld rond te vliegen. De zon zien opkomen in Mumbai. Met kerst shoppen in New York. Sushi eten in Tokio. Op safari in Kenia. Je hoort het wel: uit deze droom wil ik nog lang niet wakker worden.
Alida, 29 jaar, stewardess
Na een lange nachtvlucht heb ik soms wel spijt van mijn keuze. Maar dat is meestal maar even. Want als ik dan een vreemde stad in ga om van alles te bekijken of lekker te gaan stappen, trekt de moeheid meteen uit me weg. Soms neem ik een sauna of ga wat baantjes zwemmen. Daarna heerlijk ontspannen op mijn hotelkamer met een goed boek. Ach, ik vermaak me overal wel. Stewardess Academy nieuws
Nieuws
18/05 Studiefinanciering voor luchtvaa..
08/02 De nieuwe website van The Stewar..
nieuws archief


Studiefinanciering voor luchtvaartdienstverlener / Stewardess

Als je hebt gekozen voor een voltijds beroepsopleidende leerweg (BOL), dan heb je vanaf nu recht op studiefinanciering. Dit betekent dat je naast je schooldag op woensdagen nog een aantal uren stage + zelfstudie en opdrachten moet doen. Meer informatie kun je vinden op www.studieinfo.nl/studiefinanciering/mbo.html. Op deze website vind je ook de voorwaarden waaraan je moet voldoen voor een studiefinanciering en/of een rentedragende lening en een OV-studentenkaart.



Contact Vacatures Algemene voorwaarden  

Counter code appears to be damaged (error 1). Please insert an unmodified copy

[ 本帖最后由 horseman365 于 2009-5-19 22:13 编辑 ]
您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册

本版积分规则

快速回复 返回顶部 返回列表

关于此网站上的Cookie

我们使用 Cookie 来个性化和改善您在我们网站上的使用体验,了解您如何使用本网站和为您提供量身定制的广告或咨询。 如果您继续使用我们的网站,即代表您同意我们使用 Cookie政策。 请访问我们Cookie条款隐私条款,了解最新内容。

接受