荷乐网下载手机App | 客服热线:0031(0)104133904
IND的来信。

Hierbij doe ik u het orgineel van mijn beschikking van heden toekomen waarbij uw aanvraag tot het wijzigen van de verblifsvergunning regulier voor bepaalde tijd is ingewilligd. U krijgt dus een nieuw pasje. Kortheidshalve verwijs ik hiernaar.

Waar en wanneer kunt u uw nieuwe pasje ophalen?
Als uw pasje klaar is, krijgt u een brief van de IND-loketten dat u uw nieuwe pasje kunt ophalen. In de brief die u krijgt staat bij welk IND-loket u uw pasje kunt ophalen. U kunt uw pasje pas ophalen als u een brief heeft ontvangen dat uw pasje klaar is.

Wat moet u meenemen als u uw pasje ophaalt?
U moet altijdeen geldige identiteiskaart of gelding passpoort meenemen.
Als u uw nieuwe pasje ophaalt, moet u bovendien uw oude pasje inlveren. Dat doet u bij dezelfde persoon die u ook het nieuwe pasje geeft. Is uw oude pasje kwijt? Dan moet u hiervan aagifte doen bij de politie. Alu u uw nieuwe pasje gaat ophalen, moet u een kopie van het process-verbaal meenemen.

还有一个词叫:Beschikking是什么意思啊。万分感谢大家,帮看看大概是什么意思,谢谢了!

精彩评论3

死活水  海贼王  2008-4-25 19:24:52 | 显示全部楼层 来自: 荷兰

回复: 朋友们能帮我翻译几个句子么,谢谢了!

Post by westcotty;3134302
IND的来信。

Hierbij doe ik u het orgineel van mijn beschikking van heden toekomen waarbij uw aanvraag tot het wijzigen van de verblifsvergunning regulier voor bepaalde tijd is ingewilligd. U krijgt dus een nieuw pasje. Kortheidshalve verwijs ik hiernaar.

Waar en wanneer kunt u uw nieuwe pasje ophalen?
Als uw pasje klaar is, krijgt u een brief van de IND-loketten dat u uw nieuwe pasje kunt ophalen. In de brief die u krijgt staat bij welk IND-loket u uw pasje kunt ophalen. U kunt uw pasje pas ophalen als u een brief heeft ontvangen dat uw pasje klaar is.

Wat moet u meenemen als u uw pasje ophaalt?
U moet altijdeen geldige identiteiskaart of gelding passpoort meenemen.
Als u uw nieuwe pasje ophaalt, moet u bovendien uw oude pasje inlveren. Dat doet u bij dezelfde persoon die u ook het nieuwe pasje geeft. Is uw oude pasje kwijt? Dan moet u hiervan aagifte doen bij de politie. Alu u uw nieuwe pasje gaat ophalen, moet u een kopie van het process-verbaal meenemen.

还有一个词叫:Beschikking是什么意思啊。万分感谢大家,帮看看大概是什么意思,谢谢了!


就是你的id下了 可以拿了
aili2007  高级海盗  2008-4-25 19:33:59 | 显示全部楼层 来自: 荷兰

回复: 朋友们能帮我翻译几个句子么,谢谢了!

恭喜一下,Beschikking是决定的意思
westcotty  初上贼船  2008-4-25 20:55:07 | 显示全部楼层 来自: 荷兰

回复: 朋友们能帮我翻译几个句子么,谢谢了!

是这样啊,谢谢死活水和aili2007的指点~
您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册

本版积分规则

快速回复 返回顶部 返回列表

关于此网站上的Cookie

我们使用 Cookie 来个性化和改善您在我们网站上的使用体验,了解您如何使用本网站和为您提供量身定制的广告或咨询。 如果您继续使用我们的网站,即代表您同意我们使用 Cookie政策。 请访问我们Cookie条款隐私条款,了解最新内容。

接受