荷乐网下载手机App | 客服热线:0031(0)104133904
以下是本次写作大赛的首位参赛者-----cocoselman 的作品!!
如果有任何意见和觉得应该修改的地方,欢迎大家回贴!!!
De vakantie ! Ik houd van jou.

Schoolgaande kinderen hebben in de zomer meestal op juli en augustus zes weken wakantie in Nederland.Daarnaast hebben kinderen regelmatig een weekje vrij.Om te zorgen dat niet iedereen er in de zomervakantietijd tegelijk op uittrekt, heeft de overheid vakantiespreiding ingesteld. Nederland is verdeeld in drie regio’s,elke regio heeft in een andere periode vakantie.

Mensen brengen hun vakantie op verschillende manieren door. Er zijn mensen die thuisblijven en soms een dagje uitgaan bijvoorbeeld naar een pretpark, naar het strand of naar een zwembad.Sommige mensen gaan naar een comping of bungalowpark in Nederland,anderen trekken naar het buitenland. Duitsland,Frankrijk en Spanje zijn populaire vakantiebestemmingen.Sommige mensen kiezen voor een actieve vakantie: ze maken wandel-en fietstochten. Reizen is de afgelopen jaren een favoriete bezigheid geworden.

Vorige zomer ben ik naar Heidelberg geweest. Ik vind het kasteel daar zeer mooi. Er is weinig water in Duitsland wat niet als Nederland is ,daarom het weer daar is altijd leuk. Dit zomer waar wil ik gaan tussen de vakantie periode ? Italie misschien , omdat ben ik nooit naar Italie geweest.

精彩评论3

rowena  初上贼船  2008-3-11 21:29:30 | 显示全部楼层 来自: 荷兰

回复: GGD荷语写作大赛---cocoselman 的作品

Ting
︷休閒.。。  海贼王  2008-3-11 22:59:29 | 显示全部楼层 来自: 荷兰

回复: GGD荷语写作大赛---cocoselman 的作品

augustus zes weken wakantie in Nederland

这句的vakantie单词错了吧?
ryansong  ↗贵宾↗  2008-3-11 23:55:52 | 显示全部楼层 来自: 荷兰

回复: GGD荷语写作大赛---cocoselman 的作品

好贴,可惜我不懂荷兰文。哈哈,不过还是要顶
您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册

本版积分规则

快速回复 返回顶部 返回列表

关于此网站上的Cookie

我们使用 Cookie 来个性化和改善您在我们网站上的使用体验,了解您如何使用本网站和为您提供量身定制的广告或咨询。 如果您继续使用我们的网站,即代表您同意我们使用 Cookie政策。 请访问我们Cookie条款隐私条款,了解最新内容。

接受