荷乐网下载手机App | 客服热线:0031(0)104133904
習慣①個rén゛  ↗贵宾↗  2008-2-10 21:42:40 | 显示全部楼层 来自: 荷兰

回复: 荷兰语版第一水帖!!!

Post by jackieye;2957238

ga nu eten, tot morgen

doei eet smakelijk
jiasdreams  海贼王  2008-2-11 08:08:08 | 显示全部楼层 来自: 荷兰

Post by jackieye;2957220
lachen is toch gezond
bovendien, zij staat aan mijn kant

wie zegt dat?
jiasdreams  海贼王  2008-2-11 08:18:04 | 显示全部楼层 来自: 荷兰

vandaag blijf ik lekker thuis, het is koud buiten
evindagger  禁止发言  2008-2-11 11:00:04 | 显示全部楼层 来自: 荷兰

Goededag iedereen. Mag ik meepraten?
jiasdreams  海贼王  2008-2-11 12:19:01 | 显示全部楼层 来自: 荷兰

iedereen mag meepraten
jackieye  ↗贵宾↗  2008-2-11 12:59:21 | 显示全部楼层 来自: 荷兰

Post by evindagger;2958166
Goededag iedereen. Mag ik meepraten?
tuurlijk
evindagger  禁止发言  2008-2-11 13:04:56 | 显示全部楼层 来自: 荷兰

Hoelang zijn jullie bezig met Nederlands ??  werken jullie al of zijn jullie nog studenten?
jackieye  ↗贵宾↗  2008-2-11 13:06:50 | 显示全部楼层 来自: 荷兰

Post by evindagger;2958318
Hoelang zijn jullie bezig met Nederlands ?? werken jullie al of zijn jullie nog studenten?
ik ben Jackie, de reden waarom ik altijd Jackie gebruik, is dat mijn chinese naam niet te herkenen is door meeste chinese.ben al 7 jaar in Nederland, studeer opleiding Accountancy aan Hogeschool Utrecht (HU). heb nu paspoort en rijbewijs, en lijkt nu heel veel op Nederlander, maar toch wil ik zeer graag dat anderen mij als chinese beschouwen.

Ik besteed een grote gedeelte van mijn vrijtijd aan chaten en onze forum, ongeveer 4 uurtjes per dag. Daarnaast ben ik gek op sport, basketball, badminton, noem maar op. Maar ik ben al een paar jaren gestopt met basketball spelen... Ik heb ook badminton sport m.b.t. chinese studenten in Utrehct georganiseerd, het is een hoop werk, maar toch komt het langzaamerhand tot gewenst niveau.

In de toekomst wil ik graag verder studeren aan master aan HU, daarna wil ik een paar jaren in de praktijk gaan werken, dan kan ik op mijn eigen voet staan. Ondertussen zal ik misschien gaan samenwerken met mijn vader, om een eigen restaurantje te starten. Maken jullie geen zorg, dat zal geen invloed hebben op mijn carrier, omdat die in de vorm van bijsturen zal gebeuren.
jiasdreams  海贼王  2008-2-11 13:33:42 | 显示全部楼层 来自: 荷兰

Post by evindagger;2958318
Hoelang zijn jullie bezig met Nederlands ??  werken jullie al of zijn jullie nog studenten?

Ik ben geboren in China en ben op mijn 14de naar NL gekomen. Ik zit nu in 6 VWO.

Volgende jaar wil ik graag naar een Engelstalig land. Ik zit nog te twijfelen tussen werken of een jaar studeren op de universiteit.
[SIZE=-1]

aili2007  高级海盗  2008-2-11 13:36:23 | 显示全部楼层 来自: 荷兰

Post by jackieye;2958325
ik ben Jackie, de reden waarom ik altijd Jackie gebruik, is dat mijn chinese naam niet te herkenen is door meeste chinese.ben al 7 jaar in Nederland, studeer opleiding Accountancy aan Hogeschool Utrecht (HU). heb nu paspoort en rijbewijs, en lijkt nu heel veel op Nederlander, maar toch wil ik zeer graag dat anderen mij als chinese beschouwen.

Ik besteed een grote gedeelte van mijn vrijtijd aan chaten en onze forum, ongeveer 4 uurtjes per dag. Daarnaast ben ik gek op sport, basketball, badminton, noem maar op. Maar ik ben al een paar jaren gestopt met basketball spelen... Ik heb ook badminton sport m.b.t. chinese studenten in Utrehct georganiseerd, het is een hoop werk, maar toch komt het langzaamerhand tot gewenst niveau.

In de toekomst wil ik graag verder studeren aan master aan HU, daarna wil ik een paar jaren in de praktijk gaan werken, dan kan ik op mijn eigen voet staan. Ondertussen zal ik misschien gaan samenwerken met mijn vader, om een eigen restaurantje te starten. Maken jullie geen zorg, dat zal geen invloed hebben op mijn carrier, omdat die in de vorm van bijsturen zal gebeuren.
lange vehaal
您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册

本版积分规则

快速回复 返回顶部 返回列表

关于此网站上的Cookie

我们使用 Cookie 来个性化和改善您在我们网站上的使用体验,了解您如何使用本网站和为您提供量身定制的广告或咨询。 如果您继续使用我们的网站,即代表您同意我们使用 Cookie政策。 请访问我们Cookie条款隐私条款,了解最新内容。

接受