看到网上说 在GSMWEB签手机在寄出材料后需要确认才可以 可是这份E-MAIL完全没有让我确认的链接 我又看不懂····
ONTVANGSTBEVESTIGING CONTRACT MOBIELE TELEFONIE
ID: 1262845 Amsterdam, 12 December 2007
Geachte heer Song,
We hebben uw contract mobiele-telefonie vandaag retour ontvangen, waarvoor onze dank. GSMWEB.NL streeft ernaar alle aanvragen binnen 1 dag te verwerken en te verzenden. Als uw abonnement geaktiveerd is sturen wij u een email met daarin de verzendgegevens en een barcode waarmee u de zending kunt tracen bij TPG Post. Bewaar deze mail goed! Indien u geen mail ontvangt dan is uw aanvraag nog niet geaktiveerd op het netwerk en is uw pakket nog niet onderweg.
Indien uw aanvraag een verlenging zonder toestel betreft ontvangt u geen barcode. U ontvangt dan een brief met gegevens over uw verlenging.
Ondanks ons 24-uurs contract met TPG-Post kan het gebeuren dat de zending niet binnen 24 uur geleverd wordt. Check daarom eerst de meegzonden barcode op https://www.tracktrace.nl, alvorens GSMWEB of TPG-Post te bellen.
Indien u 2-3 dagen na deze mail geen zending heeft ontvangen en de barcode geeft u geen duidelijkheid, neem dan contact op met onze helpdesk Probeer altijd zsm het pakket in bezit te krijgen, dit i.v.m. diefstal of zoek raken bij de post.
Aansprakelijkheid als gevolg van diefstal: wie of wat?
Iedere zending is een zogenaamde bewuste zending: dit wil zeggen dat u als klant bewust een bestelling plaatst en deze kunt verwachten conform onze leveringssnelheid. Mocht u 3 dagen na verzenden (zie uw e-mail voor het tijdstip van verzending) geen pakket hebben ontvangen of mocht Track&Trace van TPGPost binnen deze periode uitwijzen dat uw pakket is vermist dan dient u hier direct melding van te maken bij GSMWEB en de simkaart te blokkeren bij de provider. De aansprakelijkheid van GSMWEB eindigt na deze 3 dagen. Schade ontstaan na de 3e dag (dag 4 en verder) valt niet onder de verantwoordelijkheid van GSMWEB.
Bij iedere verzending aan uw adres, mits u bij de bestelling uw e-mail adres heeft opgegeven, sturen wij u een e-mail waarin u de barcode van de betreffende zending aantreft. Met behulp van die barcode kunt u de verzending volgen
Kortom, houd uw email in de gaten!
LET OP: dit is een ontvangstbevestiging van uw contract. Indien er vanuit onze kant nog vragen of onduidelijkheden zijn dan ontvangt u daar bericht over.
Met vriendelijke groet,
GSMWEB.NL
Klantenservice GSMWEB
Tel: 020-7766355 / 020-7766366
Fax: 020-7771123 / 020-7771124
Info@gsmweb.nl
http://www.gsmweb.nl |