荷乐网下载手机App | 客服热线:0031(0)104133904
收到IND的信,还带了个表格,,不知道什么意思,大家帮忙啊

Hierbij bevestig ik de ontvangst van de aanvraag om wijziging van de beperking van uw verblijfsvergunning regulier voor bepaalde tijd, die u in het kader van het verrichten van arbbeid in loondienst als kennismigrant heeft ingediend.

op ground van artikkel B15/10 van de vreemdelingencirculaire heeft u dire maanden, gerekend vanaf de datum van voltooiing van uw studie, om een baan als kennismigrant te vinden. om u als kennismigrant in dienst te kunnen nemen, dient een bedrijf toegelaten te zijn tot de kennismigrantenregeling. ik verwijs u naar onze site www.ind.nl voor een lijst met toegelaten bedrijven.

u heeft op 23 juni 2006 uw diploma behaald. derhalve had u voor 23 september 2006 een baan als kennismigrant moeten hebben gevonden.

gelet op het vorenstaande verzoek ik u mij binnen twee weken na datum van deze brief, derhalve uiterlijk op 6 november 2006 mij de volgende stukken te doen toekomen:

- een kopie van uw arbeidsovereenkomst, die voor zowel de werkgever als u ondertekend dient te zijn;
-een volledig ingevulde en ondertekend werkgeversverklaring(zie bijlage);
-een specificatie van de bestanddelen van het bruto jaarsalaris aan de hand van een volledig ingevuld model loonstaat, datals bijlage is opgenomen in het handboek loonheffing en premies werknemersverzekeringen 2006,uitgegeven door de belastingdienst en UWV. het model loonstaat moet door de werkgever voorzien zijn van een handtekening een bedrijfsstempel.

als bijk dat u tot op heden geen baan als kennismigrant heeft gevonden, kan uw aanvraag worden afgewezen.

als u documenten in koipe opstuurt ,verzoek ij u ervoor zorg te dragen dat de kopieen duidelijk leesbaar zijn.

ik verzoek u de gevraagde descheiden onder vermelding van het bovenstaande dossiernummer aan het hierboven genoemde postadres.

indien ij de gevraagde bescheiden niet voor 6 november 2006 heb ontvangen, zal ik op grond van mij thans ter beschikking staande gegevens een beslissing op de aanvraag nemen.

ik wijs u erop dat, ingevolge het bepaalde in artikel 4:15 van de Algemene wet bbestuursrecht, de termijn voor het geven van een beschikking, met mijn verzoek om aanvullende informatie met betrekking tot de aanvraag, wordt opgeschort tot de dag waarop u de gevraagde informatie heeft gegeven, of de daarvoor gestelde termijn ongebruikt is verstreken.



----------------------------------------
----------------------------------------

精彩评论2

deliasun  中级海盗  2006-10-31 22:20:32 | 显示全部楼层 来自: 荷兰

回复: 请大家帮忙翻译一下

it is about the application of the 3 month's job searching period. it said you should supply them relevant documents before 6th Nov 2006 if you find a job already, otherwise you need to cancel it. the detail you can use www.freetranslation.com to translate sentence by sentence or ask help from your Dutch friend. Good luck.
pcfilm  初上贼船  2006-12-7 00:15:02 | 显示全部楼层 来自: 荷兰

回复: 请大家帮忙翻译一下

这是一封关于您申请荷兰劳工居留确认信, 大体是要您在2006年11月6日 前出示一下文件:
1.有效合同的复印本.
2.雇主证明的复印本
3.一张合法年结单的复印本. 年结单内必须附有初级劳工保险2006和税收.
如果您未能在3个月内找到工作的话,您的申请将被撤销.
您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册

本版积分规则

快速回复 返回顶部 返回列表

关于此网站上的Cookie

我们使用 Cookie 来个性化和改善您在我们网站上的使用体验,了解您如何使用本网站和为您提供量身定制的广告或咨询。 如果您继续使用我们的网站,即代表您同意我们使用 Cookie政策。 请访问我们Cookie条款隐私条款,了解最新内容。

接受