荷乐网下载手机App | 客服热线:0031(0)104133904
我在groupon上看到的3天99欧去随便一个欧洲城市的活动,上面写的是价钱是2人的,但是,往下拉看条款第5点,又说价钱是一人的,需要你买2个人的groupon票。

我刚来几个月,荷兰语不懂,靠的google翻译。可以麻烦一下各位,能帮忙看一下到底是多少钱。 谢谢

Jong, oud, man, vrouw: iedereen houdt van verrassingen. Boek de kindersurprise onder de traveldeals en reis af naar een onbekende bestemming met een 3-daagse reis naar een Europese wereldstad, inclusief vliegtickets en verblijf in een hotel met 3 sterren.
€ 99 p.p. voor een 3-daagse verrassingsreis naar een Europese stad*
*Bijkomende kosten: toeristenbelasting tussen € 0 en € 4 p.p.p.n. afhankelijk van bestemming.
Reis en verblijf is op basis van 2 personen. Als je alleen reist, lees dan de voorwaarden voor de mogelijkheden. In alle gevallen is de deal inclusief:
Retourvlucht
2 nachten verblijf in een hotel met drie sterren
Alle luchthavenbelastingen
Hoe het werkt
Het principe is even simpel als verrassend. Je kiest wanneer je wil vertrekken en van welke luchthavens je wil vliegen. Eén van de luchthavens uit je gekozen groep wordt het. Voor vertrek heb je de keuze uit:
Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven en Weeze óf
Eindhoven, Brussel, Charleroi en Maastricht óf
Amsterdam, Groningen en Bremen
Het is in elk geval altijd een stad binnen Europa en een die de moeite waard is. Je kan reizen met een ID-kaart en je hebt geen visum nodig. De bestemmingen zijn erg verschillend. Zo kun je bijvoorbeeld naar Milaan, Barcelona en Londen gaan, maar ook minder bekende bestemmingen zoals Tallinn, Bilbao en Krakau komen voor.

De omgeving
Europa is een veelzijdig en bijzonder continent met tal van landen en culturen. En omdat het allemaal prettig dicht bij elkaar ligt, zit je nooit te lang in het vliegtuig. Meer tijd dus om nieuwe of reeds bekende steden te bezoeken. Of het nu gaat om een shopping trip naar modesteden als Milaan, Rome of Parijs, of juist een clubbing weekend in Berlijn, Barcelona of Boedapest – het is altijd maar een paar uur weg. Alvast een heel goede trip gewenst.

Veelgestelde vragen
1. Hoe boek ik mijn reis?
Lees zorgvuldig de voorwaarden van deze deal (zie tabblad “Voorwaarden & details”). Koop per persoon je groupon. Ga binnen 24 uur naar xx en geef je 2 vertrekdata op. Deze moeten MINIMAAL 21 dagen in de toekomst liggen. Indien er bestemmingen zijn waar je echt niet heen wilt, dan kan je deze uitsluiten tegen een toeslag van € 5 per bestemming. Wanneer één van je gewenste data beschikbaar zijn, zal de reis automatisch ingeboekt worden. De boeking is dan definitief. Wanneer je gewenste data niet beschikbaar zijn, zal Verrassingstickets.nl je een alternatieve datum voorstellen. Het is belangrijk dat je z.s.m. reageert op deze alternatieve datum, zodat deze op tijd ingeboekt kan worden.
2. Wanneer ontvang ik mijn boekingsbevestiging en reispapieren?
Je ontvangt je boekingsbevestiging en hoort je bestemming binnen 5 dagen na boeken. 7 dagen voor vertrek ontvang je je reispapieren. Als je deze niet op tijd hebt ontvangen of hier andere vragen over hebt, neem dan contact op met Verrassingtickets.nl van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur op 0900 0380.
3. Hoe kom ik er achter of de reisdata die mijn voorkeur hebben beschikbaar zijn?
Op Verrassingstickets.nl kan je twee voorkeur data voor vertrek aangeven. Deze moeten MINIMAAL 21 dagen in de toekomst liggen.Verrassingstickets.nl zal haar best doen om op deze data een reis voor je te boeken. Wanneer je gewenste data beschikbaar zijn, zal de reis automatisch ingeboekt worden. De boeking is dan definitief. Wanneer je gewenste data niet beschikbaar zijn, zal Verrassingstickets.nl je een alternatieve datum voorstellen. Het is belangrijk dat je z.s.m. reageert op deze alternatieve datum, zodat deze op tijd ingeboekt kan worden. Let op, het bovenstaande geldt niet voor de vertrek luchthaven. De vertrek luchthaven wordt altijd één uit de gekozen groep.
4. Wat gebeurt er als ik een Groupon-voucher koop en mijn reisdata niet beschikbaar zijn?
We zullen er alles aan doen om te zorgen dat je op de data van jouw voorkeur op reis kan. Mocht dit niet kunnen, kun je contact opnemen met onze klantenservice en een restitutie aanvragen.
5. De prijs is per persoon. Wat betekent een prijs ‘op basis van twee personen’?
Dit betekent dat een Groupon-voucher geldig is voor één persoon, en er dus twee vouchers gekocht moeten worden om gebruik te kunnen maken van de deal.
6. Moet ik een Groupon-voucher kopen voor mijn kind?
Er gelden geen aparte kinderprijzen voor deze aanbieding. Wanneer je reist met een kind, dan moet daar een Groupon-voucher voor gekocht worden.
您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册

本版积分规则

快速回复 返回顶部 返回列表

关于此网站上的Cookie

我们使用 Cookie 来个性化和改善您在我们网站上的使用体验,了解您如何使用本网站和为您提供量身定制的广告或咨询。 如果您继续使用我们的网站,即代表您同意我们使用 Cookie政策。 请访问我们Cookie条款隐私条款,了解最新内容。

接受