Naar aanleiding van uw vraag over het opzeggen van uw Internet van
KPN-abonnement, kunnen wij u als volgt informeren:
Wanneer het u niet lukt om telefonisch het Internet van KPN-abonnement op te
zeggen, adviseren wij u de opzegging schriftelijk naar het onderstaande adres te
versturen:
Het is belangrijk dat u in de opzeggingsbrief uw adresgegevens, het klantnummer
en de gewenste einddatum van uw abonnement opgeeft.
Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Minggus Pelupessy
KPN
Original Message Follows:
------------------------
De gebruiker heeft onderstaande gegevens ingevuld:
Vraag:
Names een vriend van mijn: mijn vriend is verhuist naar het buienland. via de
primafoon heeft hij te horen gekregen dat je via telefoon je internet abonnement
kunt opzeggen. dit nr heeft hij meerder malen gebelt maar er wordt alleen niet
opgenomen. momenteel is hij al in het buitenland, maar de abonement loopt nog
steeds door. Hoe kan hij de abonement zo snel mogelijk opzeggen.
alvast bedankt.