荷乐网下载手机App | 客服热线:0031(0)104133904

In Nederland rijden meer snorfietsen rond dan ooit.
荷兰电动车的数量比以往任何时候都多。                        
Meer dan 700,000.
超过70万辆。                                                                     
Dan merket ook deze verkoper:
(电动车)商家也表示:
"We hebben dit kwartaal 15 procent meer verkocht
aan snorfitsen dan vorig jaar."
“我们今年这个季度的电动车销售额与去年比增加了15%”

De snorfiets heeft een blauw kenteken.
电动车的车牌为蓝色。
Mag op het fietspad
niet harder dan 25km/uur en je hoeft geen helm op.
允许在自行车道上以不超过25km/小时行驶,并且不需要佩戴头盔。

"Ik heb gekozen voor een blauw kenteken
“我选择了蓝色的车牌
zodat ik geen helm op hoef
这样不用戴头盔
want dan kan ik geen hoge knot doen en zo zit mijn haar goed"
因为我可以不用扎高发髻,头发也不会乱

Amsterdam wil de snorfiets van het fietspad af
de weg op, net als de brommer.
Amsterdam想要电动车从自行车道上下来,就跟摩托车一样。

De fietsersbond is daar blij mee.
自行车协会对此很开心
"Het fietspad is voor fietsers gemaakt en niet voor gemotoriseerd verkeer
en als dat daar niet meer rijdt dan wordt het veiliger voor ons op het fietspad"
”自行车道是为骑自行车的人铺设的,而不是为机动交通(铺设的)
如果电动车不再在自行车道行驶,对我们也会更加安全"

Maar de verkoper is bang voor de gevolgen.
但是(电动车)销售商对此的影响很担忧。
Het wordt gevaarlijk om een snorscooter te rijden.
Als je tussen de auto's moet rijden die vijftig rijden.
电动车在汽车(50km/小时)中行驶会很危险

dus ik denk dat dat een hoop mensen ervan weerhoudt.
所以我认为很多人将推迟(购买电动车)






精彩评论2

啊霖  初上贼船  2017-8-29 23:42:20 | 显示全部楼层 来自: 荷兰

您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册

本版积分规则

快速回复 返回顶部 返回列表

关于此网站上的Cookie

我们使用 Cookie 来个性化和改善您在我们网站上的使用体验,了解您如何使用本网站和为您提供量身定制的广告或咨询。 如果您继续使用我们的网站,即代表您同意我们使用 Cookie政策。 请访问我们Cookie条款隐私条款,了解最新内容。

接受